הוכרזו: Philips In-Ear TWS TAT8505BK – אוזניות TWS מסננות הרעשים החדשות של פיליפס

אוזניות Philips T8505 TWS (מקור פיליפס)

פיליפס (Philips) הכריזה על אוזניות ה-Philips In-Ear TWS TAT8505BK, דגם אוזניות אלחוטיות חדש של החברה המגיע כגרסת ה-True Wireless של אוזניות ה-TAPH805BK הרגילות, אשר כמוהן גם כאן נמצא מערכת סינון רעשים ANC מובנית, בנוסף לעמידות במים בתקן IPX4 וזמן שימוש של עד 24 שעות.

האוזניות החדשות מגיעות עם דרייברי 13 מ”מ ותמיכה בסינון רעשים ANC היברידי, המשלב בין מיקרופון חיצוני ופנימי באוזניות לסינון הרעשים. האוזניות יגיעו עם עמידות במים וזיעה בתקן IPX4 תמיכה בהפעלה של Google Assistant, העוזרת הקולית של גוגל.

מלבד מנגנון ה-UV המובנה, ה-T702BK הן אוזניות ספורט סטנדרטיות למדי, כשהן מגיעות עם עמידות במים בתקן IPX4, ומציעות עד 6 שעות בשימוש רגיל ועד 5 שעות עם סינון רעשים בטעינה בודדת, ועוד 18 שעות עם מארז הטעינה, שתומך בטעינה אלחוטית וגם בטעינה חוטית מהירה עם חיבור USB-C המספק שעת שימוש בטעינה של של 15 דקות בלבד.

>> הצטרפו לערוץ הטלגרם של גאדג'טי

אוזניות Philips T8505 TWS (מקור פיליפס)

אוזניות ה-Philips TAT8505BK TWS זמינות למכירה במחיר של 200 דולר.

כמו חברות רבות בתחום האודיו ואוזניות ה-TWS, פיליפס מצטרפת לטרנד אוזניות ה-TWS מסננות הרעשים עם הדגם החדש, כאשר היא נכנסת איתן לתחום רווי דגמים וחברות.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים