הוכרזה: Xiaomi Mi QLED TV 4K 55 – טלוויזיית ה-QLED החדשה של שיאומי

שיאומי (Xiaomi) הכריזה על טלוויזיית ה-Mi QLED TV 4K 55 או Mi TV Q1 4K QLED, טלוויזיית ה-QLED הראשונה של החברה לשוק ההודי המגיעה כדגם פרימיום בגודל 55 אינץ’ וברזולוציית 4K, כפי שהשם שלה רומז. הדגם החדש מגיע עם תמיכה בטכנולוגיות Dolby Vision ו-Dolby Audio, עם מערך אודיו הכולל 6 רמקולים בעוצמה של 30W.

טלוויזיית ה-QLED החדשה של שיאומי מצטרפת לסדרת הטלוויזיות הגדולה של החברה, כאשר הדגם החדש מגיע בגודל 55 אינץ’ עם יחס מסך-גוף של 96%. יחד עם השימוש בטכנולוגיית ה-QLED, הדגם החדש מגיע עם תמיכה בתקני +HDR10 ו- Dolby Vision, ועומד ב-100% מתקן הצבעים NTSC וב-93% מתקן הצבעים DCI-P3 לאיכות תמונה גבוהה במיוחד. שיאומי שילבה בדגם החדש את טכנולוגיית ה-Reality Flow שלה, שם נוסף לטכנולוגיית ה-MEMC, לקבלת תמונה חלקה יותר, בנוסף לשימוש ב-ALLM לשיהוי נמוך, עם זיהוי אוטומטי של קונסולות משחק.

בצד הטכני יותר, הדגם החדש מגיע עם חיבור ה-HDMI 2.1 העדכני, כשהיא מופעלת על ידי שבב ה-MediaTek MT9611 מרובע הליבות, יחד עם 2GB זיכרון ואחסון של 32GB, כאשר הוא מפעיל את את מערכת ה-PatchWall 3.0 העדכנית של שיאומי המבוססת על Android TV 10. בתחום האודיו החברה שילבה בדגם החדש מערך בעוצמה של 30W, הכולל 4 רמקולים רגילים וצמד טוויטרים התומכים בטכנולוגיית Dolby Audio ו-DTS HD.

>> הצטרפו לערוץ הטלגרם של גאדג'טי

טלוויזיית Mi QLED TV 4K 55 (מקור שיאומי)

טלוויזיית ה-Mi QLED TV 4K 55 החדשה זמינה בהזמנה מוקדמת בהודו במחיר של 54999 רופי (כ~748 דולר או כ~2425 ש”ח), עם צפי זמינות החל מה-21.12.

בעוד ששיאומי נחשבת היום לשם מוכר וגדול בתחום הסלולר, ובפועל מציעה היום מגוון אדיר של מוצרים, החברה הפכה בשנים האחרונות לענקית גם בתחום הטלוויזיות החכמות ומציעה מגוון גדול במיוחד של דגמים, בהם דגמי יוקרה יחודיים דוגמת ה-Xiaomi TV Master 65 OLED ו-Mi TV LUX Transparent Edition.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים