מכשיר ה-LG Wing 5G עם המסך המסתובב מגיע לישראל במחיר 3199 שקלים

LG Wing (תמונה: LG) LG Wing (תמונה: LG)

כשלושה חודשים לאחר שהציגה לראשונה את מכשיר ה-LG Wing כחלק מפרויקט ה-Explorer שלה, חברת LG משיקה בישראל את המכשיר המסקרן עם תג מחיר של 3199 שקלים. כידוע, גולת הכותרת של המכשיר נמצאת בכך שזה כולל זוג מסכים, אחד מהם מסתובב על גבי ציר, בעודו מציג לנו את הניחוש הראשון הנוגע לעתיד הסמארטפונים בהם LG מאמינה שנשתמש בדורות הבאים.

בחלקת המפרט, המכשיר כולל מסך ראשי בגודל 6.8 אינץ’, עם פאנל מסוג P-OLED, ברזולוציית +Full HD ובפריסה של 2460 על 1080 פיקסלים. יחד איתו, נמצא כאן גם מסך משני בגודל 3.9 אינץ’, עם פאנל מסוג OLED ברזולוציה הנפרסת ל-1240 על 1080 פיקסלים ביחס של 1.15 על 1. המסך הראשי מתאפיין בעיקר באורכו הקולנועי המגיע ביחס של 20.5 על 9, כאשר המסך המשני מיועד בעיקר לפעולות מינוריות המעניקות פונקציונליות נוספת לפעולה הראשית.

מערך הצילום שבחלקו האחורי של המכשיר מתגאה במצב הגימבל הייעודי, אשר מציע לנו להשתמש במסך הראשי לצפייה לרוחב בתוכן המצולם ובמסך המשני לשליטה על הצילום וכגריפ (Grip) לאחיזה. החיישנים הנמצאים בפעולה כאן מגיעים בהרכב של חיישן ראשי ברזולוציית 64 מגה פיקסל עם מפתח צמצם f/1.8, לצד חיישן משני ברזולוציית 13 מגה פיקסל לצילום בזווית רחבה של 117 מעלות במפתח צמצם f/1.9.

>> הצטרפו לערוץ הטלגרם של גאדג'טי

LG Wing (תמונה: LG)
LG Wing (תמונה: LG)

החיישן השלישי מציע רזולוציה של 12 מגה פיקסל, וגם זה מאפשר צילום בזווית רחבה של 120 מעלות, אך תפקידו הוא בעיקר לקליטת פרטים בחשכה עם מפתח צמצם f/2.2. מצלמת הסלפי אינה ממוקמת על חזית המכשיר, וזו מסתתרת בתוך המסגרת ומגיעה בתצורת Pop-Up ברזולוציה של 32 מגה פיקסל עם מפתח צמצם f/1.9 וזווית צילום של 79.6 מעלות.

מערכת השבבים שמאחורי הקלעים היא Snapdragon 765G, המיוצרת בתהליך 7 ננו-מטר ומגיעה כאן לצד 8 גיגה-בייט של זיכרון עבודה ו-128 גיגה-בייט של נפח אחסון עם אפשרות להרחבה. הסוללה שתריץ את המערך כולו מאחורי הקלעים מציעה קיבולת של 4000 מיליאמפר/שעה, וזו תומכת בטעינה מהירה בהספק של 27 וואט בטכנולוגיית ה-Quick Charge 4.0 Plus.

זמינות ומחירים

את ה-LG Wing 5G ניתן יהיה להשיג החל מהיום, במחיר של 3199 שקלים לגרסת ה-8/128 גיגה-בייט בצבע כחול עם מגן אחורי ומגן מסך באריזה.

לחצו כאן לרכישה ב-KSP (אחריות לשנתיים, יבואן רשמי רונלייט)


*חלק מהקישורים המופיעים בפוסט קשורים בתכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים