ה-Poco M3 עכשיו בישראל החל ממחיר 699 שקלים

Poco M3 (תמונה: יח"צ) Poco M3 (תמונה: יח”צ)

בשעה ששוק הביניים רק הופך רווי יותר ויותר, השוק הנמוך נשאר מעט מאחור ונשכח. זריקת האדרנלין האחרונה אותה הוא מקבל מגיעה בצורת ה-Poco M3, כשזה מציע סוללה בקיבולת גדולה במיוחד, עיצוב חדש, חיישן ראשי עתיר פיקסלים ומסך הנפרס מקצה לקצה. בנוסף, המכשיר מציע תמיכה בטעינה מהירה, טעינה של מכשירים אחרים באמצעות כבל ועוד.

בחזיתו של ה-Poco M3 נמצא מסך בגודל 6.53 אינץ’, עם פאנל מסוג IPS LCD, ברזולוציית +Full HD ובפריסה של 2340 על 1080 פיקסלים. יחס התצוגה מתפרס ל-19.5 על 9, כשהבהירות המירבית תגיע עד ל-400 ניטים (Nits) וצפיפות הפיקסלים תסתכם ב-395 פיקסלים לאינץ’. הזכוכית אשר תגן על החזית היא הגורילה גלאס 3 מבית קורנינג, בזמן שאת מסגרתו וחלקו האחורי שיאומי בונים באמצעות פלסטיק.

מתחת למכסה המנוע נפגוש את מערכת השבבים Snapdragon 662, המיוצרת בתהליך 11 ננו-מטר וכוללת 8 ליבות בחלוקה ל-4 ליבות בתדר מירבי של 2 גיגה-הרץ ו-4 ליבות חסכוניות בחשמל בתדר מירבי של 1.8 גיגה-הרץ. גזרת ריבוי המשימות כאן מתבססת על 4 גיגה-בייט של זיכרון עבודה עם 128 גיגה-בייט של נפח אחסון מסוג UFS 2.2, או 6 גיגה-בייט של זיכרון עבודה עם 64 גיגה-בייט של נפח אחסון מסוג UFS 2.1. כך או כך, את נפח האחסון ניתן להרחיב באמצעות כרטיס זיכרון.

>> הצטרפו לערוץ הטלגרם של גאדג'טי

Poco M3 (תמונה: יח"צ)
Poco M3 (תמונה: יח”צ)

מערך הצילום האחורי של הסמארטפון מציע גישה אל חיישן ראשי ברזולוציית 48 מגה פיקסל, עם מפתח צמצם f/1.8, גודל חיישן של 1/2.0 אינץ’, גודל פיקסלים של 0.8 מיקרו-מטר ותמיכה בפוקוס אוטומטי. זוג החיישנים הנוספים במערך מיועדים לצילום מאקרו ולאיסוף עומק, ברזולוציה מזערית של 2 מגה פיקסל עם מפתח צמצם f/2.4. מצלמת הסלפי שבחזית מגיעה ברזולוציה של 8 מגה פיקסל, עם מפתח צמצם f/2.1 וגודל חיישן של 1/4.0 אינץ’.

מערכת ההפעלה אשר מתמקמת מאחורי הקלעים היא אנדרואיד 10, כשעליה מתלבש ממשק המשתמש החדש MIUI 12. כמו כן, הסוללה אשר מריצה את המערך כולו היא נקודת המכירה הראשית של המכשיר, כשזו מגיעה בקיבולת ענק של 6000 מיליאמפר/שעה ותומכת בטעינה מהירה בהספק 18 וואט דרך מחבר מסוג USB Type-C. שאר מאפייני המכשיר כוללים סורק טביעות אצבע הנמצא במסגרתו, תמיכה בבלוטות’ 5.0, הגעה עם שקע אוזניות מובנה ואפשרות לטעינה הפוכה באמצעות כבל.

זמינות ומחירים

את ה-Poco M3 ניתן למצוא החל מהיום (ה’, 31.12) בצבעים שחור, צהוב וכחול במחיר של 699 שקלים לגרסת ה-6/64 גיגה-בייט ו-799 שקלים לגרסת ה-4/128 גיגה-בייט.

למידע נוסף ולרכישה: KSP \ מחסני חשמל


*חלק מהקישורים המופיעים בפוסט קשורים בתכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים