לקראת CES 2021: חברת LG מציגה שואב אבק אלחוטי עם בסיס טעינה וריקון פסולת אוטומטי

שואב +LG CordZeroThinQ A9 Kompressor (מקור LG)

חברת LG הכריזה על שואב האבק האלחוטי החדש +LG CordZero ThinQ A9 Kompressor, גרסה מעודכנת לשואב ה-A9 Kompressor האלחוטי של החברה’ המשלב בין טכנולוגיית ה-Kompressor לדחיסת הפסולת במיכל האשפה ותחנת בסיס וריקון חדשה’ המרוקנת באופן אוטומטי את מיכל האשפה של השואב.

מדובר בגרסה משודרגת של שואב ה-LG CordZero A9 Kompressor, כאשר ההבדל המרכזי טמון בבסיס הטעינה של השואב, אשר בגרסת הפלוס החדשה מגיע עם מנגנון מובנה לריקון מיכל הפסולת ללא צורך בהתערבות המשתמש. תחנת הריקון והטעינה החדשה מגיעה גם עם מקום אחסון יעודי לשלל אביזרי שואב האבק לאחסון נוח יותר.

ה-A9 Kompressor מגיע עם מערכת סינון HEPA בעלת 5 שכבות המסוגלת לסנן 99.99% מחלקיקי האבק בחדר, כשלפי החברה היא מאושרת לשימוש עבור אנשים הסובלים מאלרגיות על ידי ארגון BAF (ר”ת British Allergy Foundation) הבריטי ו-AAFA (ר”ת Asthma and Allergy Foundation).

>> הצטרפו לערוץ הטלגרם של גאדג'טי

בהנחה ש-LG לא ביצעה שינויים נוספים בדגם החדש שלא נחשפו בהכרזה, השואב יציע עוצמת שאיבה של 200W עם זמן סוללה של עד 60 דקות עם אפשרות להחלפה מהירה בין סוללות. הסיבה לכך כי השואב מגיע עם תוספת השם “קומפרסור” (Kompressor) נוגעת למנגנון דחיסת אשפה פנימי המאפשר לדחוס את האשפה במיכל על מנת לספק מקום נוסף להמשך השאיבה ללא צורך לרוקן את השואב.

שואב ה-+LG CordZeroThinQ A9 Kompressor יוצג רשמית במהלך תערוכת CES 2021 הקרובה, כאשר אין צפי מחיר או זמינות נכון לרגע הפרסום.

לא מדובר על רעיון חדש לגמרי, כאשר גם סמסונג הציגה תחנת ריקון לשואב ה-Samsung Jet של החברה ב-2020, ועם זאת מדובר בפתרון שימושי למדי עבור משתמשים המעדיפים שואבי אבק ידניים ולא רובוטיים, כאשר תחנת הריקון האוטומטית מקלה על השימוש בשואב ואת הצורך להתעסקות בריקון הפסולת בצורה ידנית לפחות עד מילוי תחנת הריקון עצמה.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים