הוכרז: Galaxy M02s – עם סוללה גדולה ותג מחיר תחרותי במיוחד

Samsung Galaxy M02s (תמונה: סמסונג) Samsung Galaxy M02s (תמונה: סמסונג)

רגע לפני שתכריז על סדרת ה-Galaxy S21, סמסונג עושה כבוד לסדרת ה-Galaxy M ומציגה את מכשיר ה-Galaxy M02s אשר מיועד לשוק ההודי ומגיע עם תג מחיר אטרקטיבי. הדגם החדש פונה לשוק הנמוך, וזה מביא עמו מערך צילום משולש הנמצא בחלקו האחורי, עיצוב מודרני, סוללה בקיבולת גבוהה ומסך הנפרס מקצה לקצה.

בחזיתו של המכשיר נמצא מסך בגודל 6.5 אינץ’, עם פאנל מסוג LCD, ברזולוציית +HD ובפריסה של 1560 על 720 פיקסלים. המגרעת המתמקת בחלקו העליון הינה מסוג Infinity-V, וזו מהווה בית למצלמת הסלפי המזערית. המכשיר אינו כולל סורק טביעות אצבע מכל סוג שהוא, כך שבמטרה לפתוח את הנעילה נצטרך להשתמש בקוד או בסריקת פנים סטנדרטית.

גזרת הביצועים מבוססת על מערכת השבבים Snapdragon 450, המיוצרת בתהליך 14 ננו-מטר וכוללת 8 ליבות מסוג Cortex-A53 בתדר מירבי של 1.8 גיגה-הרץ. ריבוי המשימות בסמארטפון רץ באמצעות 3 או 4 גיגה-בייט של זיכרון עבודה, לצד 32 או 64 גיגה-בייט של נפח אחסון הניתן להרחבה באמצעות כרטיס זיכרון. הסוללה המככבת מאחורי הקלעים מגיעה בקיבולת של 5000 מיליאמפר/שעה, וזו תומכת בטעינה מהירה בהספק של 15 וואט דרך מחבר מסוג USB Type-C הנמצא לצד שקע אוזניות סטנדרטי.

Samsung Galaxy M02s (תמונה: סמסונג)
Samsung Galaxy M02s (תמונה: סמסונג)

חלקת הצילום של המכשיר מציעה חיישן ראשי ברזולוציית 13 מגה פיקסל, בשעה שאיתו סמסונג מציעה לנו גם זוג חיישנים המגיעים ברזולוציה של 2 מגה פיקסל ומאפשרים צילום מאקרו ואיסוף עומק. מצלמת הסלפי שבחזית מתירה לנו גישה אל רזולוציה של 5 מגה פיקסל, עם תמיכה בשלל אפקטים ואפשרויות ייפוי שונות. על גזרת העיבוד הזו לוקחת אחריות מערכת ההפעלה אנדרואיד 10, כשעליה מתלבש ממשק המשתמש One UI של סמסונג.

זמינות ומחירים

את ה-Galaxy M02s סמסונג תשיק בצבע שחור החל מהימים הקרובים בשוק ההודי, עבור תג מחיר של כ-120 דולרים לגרסת ה-3/32 גיגה-בייט וכ-135 דולרים עבור גרסת ה-4/64 גיגה-בייט.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים