לקראת CES 2021: חברת JBL מכריזה על רמקול ה-Charge 5 האלחוטי

רמקול JBL Charge 5 (מקור JBL)

חברת האודיו JBL הכריזה על רמקול ה-JBL Charge 5 האלחוטי, הדור החמישי בסדרת ה-Charge המגיע כחלק מגל ההכרזות של תערוכת CES 2021. הרמקול יהיה זמין במגוון צבעים ויספק איכות אודיו משופרת לעומת הדור הקודם, עם זמן סוללה של עד 20 שעות ועמידות משופרת למים ואבק בתקן IP67.

רמקול ה-Charge 5 החדש של JBL מגיע עם דרייבר חדש (racetrack-shaped driver), יחד עם טוויטר נפרד וצמד רדיאטורים פסיביים לאיכות שמע גבוה יותר עם באס עמוק יותר. הרמקול תומך בטכנולוגיית ה-PartyBoost של JBL, המאפשרת לחבר אותו לרמקולים תומכים אחרים של החברה ליצירת חווית סאונד טובה יותר עם מספר רמקולים שיעבדו במקביל.

הדגם החדש יהיה זמין ב-9 צבעים שונים, הכוללים: שחור, לבן, אפור, אדום, כחול-כהה, ירוק-כהה, ירוק-כחלחל (Teal) וצבע הסוואה צבאי. בין השיפורים שמגיעים לרמקול ניתן למצוא עמידות במים ואבק בתקן IP67, לעומת IPX7 בדור הקודם, כשבדומה לדור הקודם, הדגם החדש יגיע עם סוללת 7500mAh המאפשרת שימוש ארוך של עד 20 שעות וניתן להשתמש ברמקול כסוללה ניידת ולהטעין מכשירים אחרים דרך חיבור ה-USB.

>> הצטרפו לערוץ הטלגרם של גאדג'טי

אפשרויות צבע רמקול JBL Charge 5 (מקור JBL)

רמקול ה-JBL Charge 5 החדש יהיה זמין למכירה החל מחודש מרץ 2021 במחיר של 179 אירו.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים