אפל מתכננת דוכן עיתונים דיגיטלי

לפי דיווח של האתר bloomberg, עובדת כעת אפל על פיתוח “דוכן עיתונים דיגיטלי”, דרכו יוכלו משתמשי ה-iOS לרכוש עיתונים ומגזינים מוכרים בשיטה דיגיטלית. מקורות אשר סירבו להזדהות מדווחים כי האפליקציה החדשה של דוכן העיתונים תהיה דומה מאוד ל-iBook, חנות הספרים הדיגיטלית הנוכחית של אפל, ובדומה לה תוצב בנפרד לחנות האפליקציות, ה-Appstore, בה כבר היום תוכלו למצוא כמה מפרסמים מוכרים.

על פי הדיווחים, מנהלת כרגע אפל משא ומתן בנושא עם החברות המוכרות טיים וורנר, ניוז קרופ, הרסט קורפ ועוד. בנוסף דווח כי עדיין לא ברור למי תינתן השליטה במידע על המנויים או כיצד יעבוד החלק הכספי – תמחורי גיליונות וכדו’ – מאחר וכרגע קיימים חילוקי דעות בנושא. מועד ההשקה של החנות (דוכן העיתונים) עדיין לא ידוע בוודאות, אך סביר להניח שנזכה לראותה כבר בחודשים הקרובים. יכול מאוד להיות שאפל מנסה לשמור את ההפתעה למועד השקת דגם חדש למכשיר האייפד, ככל הנראה בתחילת 2011.

מה אתם חושבים? האם תצליח אפל להשתלט גם על עולם העיתונות? האם מתחיל כאן עידן חדש של עיתונות דיגיטלית, מה שאומר שבקרוב מאוד נעזוב את העיתונים המודפסים ונעבור לקרוא אותם באופן דיגיטלי בלבד?

סרטון קומי קצר בנושא (פרסומת לאפליקציית האתר Newsday):


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים