עכשיו בישראל: LG משיקה את דגמי ה-LG K22, K42 וה-K52

LG K52 (תמונה: LG) LG K52 (תמונה: LG)

על שלישיית המכשירים המגיעים לישראל היום (ב’, 11.01) הכריזה LG באופן גלובלי כבר בחודש ספטמבר האחרון, ואלו מכוונים היישר לשוק הנמוך עם נגיעה קלה למאפיינים משוק הביניים. המכשיר אשר יוביל את הסדרה בארץ יהיה ה-LG K52, כשזה מגיע עם מערך צילום מרובע בחלקו האחורי, מסך מקצה לקצה בחלקו הקדמי וסורק טביעות אצבע במסגרתו.

LG K22

מכשיר ה-LG K22 יציע למשתמשיו מסך בגודל 6.2 אינץ’, עם פאנל מסוג IPS LCD, ברזולוציית ּ+HD ובפריסה של 1520 על 720 פיקסלים. מערכת השבבים שתרוץ מאחורי הקלעים היא ה-Snapdragon 215, המיוצרת בתהליך 28 ננו-מטר ומציעה ארבע ליבות, כשלצידה נמצא 2 גיגה-בייט של זיכרון עבודה ו-32 גיגה-בייט של נפח אחסון הניתן להרחבה.

מעבר לכך, המכשיר כולל גם מערך צילום כפול הנמצא בחלקו האחורי ומככב עם חיישן ראשי ברזולוציית 13 מגה פיקסל, יחד עם חיישן משני ברזולוציית 2 מגה פיקסל לצילום מאקרו. מצלמת הסלפי שבחזית מגיעה ברזולוציית 5 מגה פיקסל, וזו לוכדת אור דרך מפתח צמצם f/2.2. הסוללה הרצה מאחורי הקלעים מציעה קיבולת של 3000 מיליאמפר/שעה, וזו נטענת דרך מחבר מסוג MicroUSB הממוקם במסגרת התחתונה.

מחיר: 499 ש”ח

>> הצטרפו לערוץ הטלגרם של גאדג'טי

LG K42

מכשיר ה-LG K42 כולל גישה אל מסך בגודל 6.6 אינץ’, עם פאנל מסוג IPS LCD, ברזולוציית +HD ובפריסה של 1600 על 720 פיקסלים. ואת מערכת השבבים Helio P22 מבית מדיה-טק, המיוצרת בתהליך 12 ננו-מטר וכוללת 8 ליבות, כשלצידה נקבל גישה אל 3 גיגה-בייט של זיכרון עבודה ו-32 או 64 גיגה-בייט של נפח אחסון הניתן להרחבה באמצעות כרטיס זיכרון. בנוסף, המכשיר כולל גם סורק טביעות אצבע במסגרתו, שבב NFC ותמיכה בבלוטות’ 5.0.

גזרת הצילום שבחלקו האחורי של הסמארטפון כוללת חיישן ראשי ברזולוציית 13 מגה פיקסל, לצד חיישן משני ברזולוציית 5 מגה פיקסל עם מפתח צמצם f/2.2 לצילום בזווית רחבה של 115 מעלות. זוג החיישנים הנוספים מגיעים ברזולוציה של 2 מגה פיקסל עם מפתח צמצם f/2.4, ואלו מיועדים לצילום מאקרו ולאיסוף עומק. מצלמת הסלפי מציעה רזולוציה של 8 מגה פיקסל, כאשר את המערך כולו תניע סוללה בקיבולת 4000 מיליאמפר/שעה הנטענת דרך מחבר מסוג USB Type-C.

מחיר: 699 ש”ח, לרכישה: מחסני חשמל \ KSP

LG K42 (תמונה: LG)
LG K42 (תמונה: LG)

LG K52

הדגם אשר מככב בראש הסדרה הוא ה-LG K52, וזה מגיע עם מסך זהה לאחיו הקטן ה-LG K42, כשגם כאן נמצא במסגרת סורק טביעות אצבע, עם תמיכה בבלוטות’ בגרסה 5.0 ושבב NFC מובנה. מעבר לפרטים הללו, בדגם המוזכר פועלת מערכת השבבים Helio P35 מבית מדיה-טק, אשר גם היא מיוצרת בתהליך 12 ננו-מטר וכוללת 8 ליבות, כשלצידה נקבל 4 גיגה-בייט של זיכרון עבודה ו-64 גיגה-בייט של נפח אחסון הניתן להרחבה.

מערך הצילום האחורי של הסמארטפון מקבל שדרוג גם הוא, כשבגזרה הזו נמצא חיישן ראשי ברזולוציית 48 מגה פיקסל עם מפתח צמצם f/1.8, לצד חיישן משני ברזולוציית 5 מגה פיקסל עם מפתח צמצם f/2.2 ואפשרות לצילום בזווית רחבה של 115 מעלות. זוג החיישנים הנוספים מגיעים ברזולוציה של 2 מגה פיקסל, עם מפתח צמצם f/2.4 ועם גישה לאיסוף עומק וצילום מאקרו. הסוללה המריצה את המערך כולו תמשיך להגיע בקיבולת של 4000 מיליאמפר/שעה, כשהיא נטענת דרך מחבר מסוג USB Type-C.

מחיר: 799 ש”ח, לרכישה: מחסני חשמל \ KSP

LG K52 (תמונה: LG)
LG K52 (תמונה: LG)

*חלק מהקישורים המופיעים בפוסט קשורים בתכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים