מכשירי ה-Redmi Note 9T 5G ו-Redmi 9T נוחתים בישראל

Redmi Note 9T 5G (תמונה: Xiaomi) Redmi Note 9T 5G (תמונה: Xiaomi)

מכשירי ה-Redmi Note 9T וה-Redmi 9T של שיאומי נחשפו לראשונה מוקדם יותר החודש וכבר כעת מגיעים השניים ביבוא רשמי של חברת המילטון לישראל. את ה-Redmi Note 9T תשווק החברה בארץ במחיר של 1,199 ש”ח ואת ה-Redmi 9T במחיר של החל מ-749 ש”ח.

Redmi Note 9T 5G

הרדמי נוט 9T מגיע עם מסך LCD בגודל 6.53 אינץ’, ברזולוציית +FHD, עם ציפוי המגן Gorilla Glass 5, כאשר חיישן טביעות האצבע ממוקם בכפתור ההדלקה \ כיבוי על גבי המסגרת של המכשיר ומצלמת סלפי עם חיישן 13 מגה-פיקסל במפתח צמצם f/2.25 ממוקמת בפינה השמאלית והעליונה של התצוגה.

מערך הצילום הראשי במכשיר כולל שלוש מצלמות, עם חיישן 48 מגה-פיקסל ראשי התומך בפוקוס אוטומטי ומציע מפתח צמצם של f/1.79. לצידו נמצא גם זוג חיישני 2 מגה-פיקסל עם מפתח צמצם f/2.4, המשמשים לצילום תמונות מאקרו ממרחק של עד 4 ס”מ ועבור מדידת עומק לצילום תמונות פורטרט עם אפקט הבוקה (Bokeh).

>> הצטרפו לערוץ הטלגרם של גאדג'טי

מתחת למכסה משלבת שיאומי את מערכת השבבים Dimensity 800U של MediaTek, המיוצרת בתהליך 7 ננו-מטר ומגיעה עם מעבד 8 ליבות בתדר מירבי של 2.4GHz. לצידה נמצא זיכרון עבודה (RAM) בנפח 4 גיגה-בייט, רכיב אחסון מהיר מסוג UFS 2.2 בנפח 128 גיגה-בייט, עם אפשרות הרחבה, וסוללה בקיבולת 5000mAh עם תמיכה בטעינה מהירה בהספק 18 וואט דרך חיבור USB-C.

בשיאומי מוסיפים גם הגנה מפני השפרצות, חיבור אוזניות חוטי בגודל 3.5 מ”מ, רמקולים סטריאופוניים, חיישן אינפרה אדום (IR Blaster) ו-NFC. את המכשיר ניתן למצוא בצבעים שחור וסגול.

מחיר: 1,199 ש”חלרכישה: KSP \ מחסני חשמל

Redmi Note 9T 5G (תמונה: Xiaomi)
Redmi Note 9T 5G (תמונה: Xiaomi)

Redmi 9T

הרדמי 9T מגיע עם מסך LCD בגודל 6.53 אינץ’, ברזולוציית +FHD, עם ציפוי המגן Gorilla Glass 3 וחיישן טביעות אצבע הממוקם בכפתור ההדלקה \ כיבוי על גבי המסגרת של המכשיר, כשמצלמת סלפי עם חיישן 8 מגה-פיקסל במפתח צמצם f/2.05 משולבת במגרעת קטנה בראש התצוגה. בשיאומי מוסיפים גם חיבור אוזניות חוטי בגודל 3.5 מ”מ, חיישן אינפרה אדום (IR Blaster) ו-NFC.

מערך הצילום הראשי כולל 4 מצלמות, עם חיישן 48 מגה-פיקסל ראשי, חיישן 8 מגה-פיקסל משני לצילום תמונות בזווית רחבה של 120 מעלות וזוג חיישני 2 מגה-פיקסל עם מפתח צמצם f/2.4, המשמשים לצילום תמונות מאקרו ממרחק של עד 4 ס”מ ועבור מדידת עומק לצילום תמונות פורטרט עם אפקט הבוקה (Bokeh).

מתחת למכסה משלבת שיאומי את מערכת השבבים Snapdrgaon 662 של קוואלקום, המיוצרת בתהליך 11 ננו-מטר וכוללת מעבד בעל 8 ליבות Kryo 260 בתדר מירבי של 2.0GHz. לצידה נמצא זיכרון עבודה (RAM) בנפח 4 או 6 גיגה-בייט, רכיב אחסון בנפחים של 64 או 128 גיגה-בייט, עם אפשרות הרחבה, וסוללה בקיבולת 6000mAh עם תמיכה בטעינה מהירה בהספק 18 וואט דרך חיבור USB-C.

מחיר דגם 64 גיגה-בייט: 749 ש”ח – לרכישה: KSP \ מחסני חשמל

מחיר דגם 128 גיגה-בייט: 849 ש”ח – לרכישה: KSP \ מחסני חשמל

Redmi 9T (תמונה: Xiaomi)
Redmi 9T (תמונה: Xiaomi)

*חלק מהקישורים המופיעים בפוסט קשורים בתכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים