תמונות חדשות: Nokia 800 נחשף רגע לפני ההכרזה

מחר בבוקר יפתח באופן רשמי כנס Nokia World 2011, הנחשב לגורלי עבור נוקיה ומערכת ההפעלה Windows Phone. רגע לפני ההכרזות מחר, צץ לו סמארטפון ה-Nokia 800, מכשיר ה-WP המוכר ביותר של נוקיה שעוד לא הוכרז בכמה פוזות למצלמה. הנוקיה 800 שומר את העיצוב הייחודי והמושך של ה-N9, יחד עם איכות הבנייה יוצאת הדופן (הביקורות ברשת מהימים האחרונים פשוט מהללות את המכשיר).

ה-Nokia 800 בניגוד לנוקיה N9, כולל כפתורים קפסיטיביים בתחתית המסך כפי שנדרש עבור ווינדוס פון 7.5, אך גם נוסף לו כפתור צילום יעודי שאנחנו די מחבבים. המצלמה עצמה קבלה שינוי קל במיקומה כמו גם הפלאש שעבר למעליה.

מכשיר הנוקיה 800 צפוי להיות אחד מכמה מכשירי Windows Phone מבית נוקיה שיחשפו מחר (כפי שמנכ”ל מיקרוסופט אישר בעצמו), אחד מהם הוא ה-Sabre שלהערכתנו יהיה מיועד לשוק הביניים. בינתיים, נציג של ספקית סלולר Deutsche Telekom לא הסתיר את התלהבותו מעיצובו של המכשיר ואיכות הבנייה, כמו גם נציג של ספקית O2 גרמניה. אחרי הרבה שנים חברת נוקיה חוזרת למשוך תשומת לב חיובי. אנו מקווים שהיא תחזור למקורות שלה ותציג מכשיר איכותי, מעוצב ומעל הכל טלפון נוח לשימוש. אנחנו כמובן נעדכן מחר, כאן בגאדג’טי.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים