סמסונג מציגה דור חדש של מסכי OLED למחשבים ניידים: תדר רענון של 90Hz, מצלמה מתחת למסך ועוד

מסכי OLED לניידים בתדר רענון 90Hz (מקור סמסונג)

חברת Samsung Display, חטיבת ייצור המסכים של סמסונג, חושפת את הדור הבא של מסכי ה-OLED למחשבים ניידים, בהם מסכי OLED בגודל 14 אינץ’ ותדר רענון של 90Hz, מסגרת מסך “Blade Bezel” דקה במיוחד ומצלמת רשת UPC (ר”ת Under Panel Camera) המוחבאת מתחת לפאנל מסך ה-OLED.

בעוד שרוב מסכי המחשבים הניידים הזמינים כיום בשוק מתבססים על טכנולוגיית ה-LCD הוותיקה, יותר ויותר חברות מתחילות להציע גרסאות OLED לניידים שלהן, דוגמת נייד ה-ASUS ZenBook Flip S אותו סקרנו. כעת סמסונג משיקה את הדור הבא של מסכי ה-OLED לניידים, בהם פאנל ה-OLED בגודל 14 אינץ’ המגיע לראשונה בעולם עם תדר רענון גבוה של 90Hz, לעומת 60Hz כיום. לפי בדיקות החברה, המסכים החדשים שקולים ואף טובים יותר ממסכי LCD בתדר 120Hz.

>> הצטרפו לערוץ הטלגרם של גאדג'טי

יחד עם גרסאות ה-90Hz החדשות, החברה הציגה שיפורים נוספים למסכי ה-OLED החדשים שלה שיגיעו בעובי נמוך יותר של 1 מ”מ ובמשקל הנמוך בעד 30% ממסכים מתחרים, כשהם מגיעים עם מסגרת חדשה ודקה במיוחד לה סמסונג קוראת Blade Bezel, זו מצליחה להביא את יחס המסך-גוף שלהם ל-93% מבלי לוותר על מצלמת הרשת, אותה משלבת החברה מתחת לפאנל ה-OLED ללא צורך ב”חור” יעודי במסך.

פאנל ה-OLED החדש בגודל 14 אינץ’ ובתדר 90Hz נמצא כבר היום בייצור המוני וצפוי להגיע לדגמי ניידים חדשים החל מחודש מרץ 2021.

בתור משתמש שיצא לו לבדוק ניידי OLED בעבר, אין ספק כי איכות התצוגה שלהם גבוהה בהרבה מכל פאנל LCD מתחרה. עם זאת, המגבלה העיקרית שלהם בעבור גיימרים הייתה תדר הרענון הנמוך, דבר אותו פאנל המסך החדש אמור לפתור, כאשר הוא מגיע בתדר 90Hz אך מציג בפועל ביצועים מקבילים למסך LCD 120Hz, לפי הצהרת החברה.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים