אוזניות הגיימינג ROG Delta S של ASUS בדרך לישראל

אוזניות גיימינג ROG Delta S (מקור אסוס)

אסוס (ASUS) תשיק את אוזניות הגיימינג ROG Delta S מסדרת מוצרי הגיימינג Republic of Gamers של החברה בישראל, אוזניות המגיעות באיכות סאונד גבוהה, בשילוב ממיר האותות הדיגיטליים לאנלוגים (DAC) מדגם ה-ES9281PRO המתקדם של חברת ESS, עם תמיכה בטכנולוגיית האודיו המתקדמת MQA ומיקרופון ASUS AI Noise-Canceling Microphone בעל סינון רעשים מובנה לאיכות דיבור משופרת בזמן משחקים.

ה-ROG Delta S החדשות של ASUS שמות דגש גדול על איכות השמע, כאשר דרייברי ה-50 מ”מ של האוזניות משתמשים בשבב האודיו ES9281PRO של חברת ESS, המגיע כ-Quad DAC המשתמש בארבעה ממירי אודיו דיגיטלי לאנלוגי לאיכות שמע משופרת. בנוסף, ה-ES9281PRO מציע תמיכה בטכנולוגיית האודיו MQA (ר”ת Master Quality Authenticated), המספקת איכות אודיו משופרת בשירותים ותוכנות תואמות דוגמת שירות מוזיקה TIDAL.

>> הצטרפו לערוץ הטלגרם של גאדג'טי

האוזניות מגיעות במשקל נמוך של 300 גרם ובעיצוב ארגונומי ונוח לשימוש ממושך, כאשר הן משתמשות בכריות אוזניות ROG Hybrid עשויות ספוג זיכרון המתקרר במהירות. בדומה ללא מעט אוזניות גיימינג, יהיה ניתן למצוא בצדי האוזניות תאורת RGB התומכת בטכנולוגיית ה-Aura Sync RGB של ASUS, יחד עם אפקט Soundwave המשנה את התאורה בהתאם לשמע מהמשתמש עצמו. המיקרופון מגיע עם טכנולוגיית סינון הרעשים החכמה של ASUS לקבלת שמע נקי מהמשתמש בזמן משחקים, כאשר האוזניות מקבלות תמיכה רשמית באפליקציות Discord ו-TeamSpeak הפופולריות בקרב גיימרים.

 

אוזניות גיימינג ROG Delta S (מקור אסוס)

קריס הואנג, מנכ”ל היחידה העסקית של ציוד המשחקים והאביזרים ב-ASUS, אמר:

השותפות בין ASUS ל-MQA היא שיתוף פעולה מרגש שיצר את ROG Delta S, אוזניות המשחק הראשונות בעולם עם תאימות ל-MQA. השותפות הנהדרת הזו עם MQA מאפשרת ל-ASUS להמשיך לדחוף את הגבולות וליצור את האוזניות הטובות ביותר בשוק. גיימרים מעריכים צליל מפורט ללא דופי, ואוזניות המשחק ROG Delta S המותאמות ל-MQA מספקות שמע נעלה ומציאותי.

אוזניות ה-ROG Delta S החדשות של ASUS צפויות להיות זמינות למכירה בישראל במהלך חודש מרץ הקרוב במחיר של 1299 ש”ח.

ה-ROG Delta S של ASUS רחוקות להיות אוזניות הגיימינג הזולות ביותר בשוק, כאשר הן שמות דגש מוגבר על איכות האודיו בהשוואה למוצרים דומים, עם ערך מוסף בדמות התמיכה בטכנולוגיית ה-MQA. לפי ASUS, האוזניות מיועדות  לגיימרים במחשבים נייחים, ניידים, סלולר ועוד, עם חיבור USB-C מובנה ומתאם USB רגיל הזמין איתן בערכה.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים