פייסבוק צפויה להציג שעון Facebook Watch חכם במהלך 2022

פייסבוק (צילום: רונן מנדזיצקי, גאדג'טי) פייסבוק (צילום: רונן מנדזיצקי, גאדג’טי)

פייסבוק (Facebook) עומדת להיכנס לשוק המוצרים הלבישים ולהכריז על ה-“Facebook Watch”, השעון החכם הראשון של החברה שצפוי להגיע עם דגש גדול על יכולת מענה להודעות מהשעון ומעקב אחרי הבריאות והכושר של המשתמש, כאשר השעון צפוי להגיע לשוק במהלך השנה הבאה.

לפי המידע החדש שמגיע מאתר The Information, פייסבוק צפויה לנסות ולהיכנס לשוק המוצרים הלבישים במהלך 2022 ולהתחרות מול חברות כמו אפל, שיאומי ו-וואווי השולטות כיום בשוק. בעוד שאין פרטים רבים על שעון ה-Facebook Watch, לפי הפרסום המידע החדש מגיע ממקורות בעלי ידע ממקור ראשון על קיום השעון עצמו.

הדיווח החדש מצביע על כך כי השעון של פייסבוק צפוי להציע כמות גדול במיוחד של אפשרויות כושר ומעקב אחרי בריאות המשתמש, כאשר הדגש העיקרי בו יהיה על יכולת התקשורת, כאשר הוא צפוי לאפשר שימוש בשירותי המסנג’ר ו-וואטסאפ של פייסבוק מהשעון עצמו באמצעות קישוריות סלולרית מובנית וללא תלות במכשיר הסלולרי. בצד התוכנה נראה כי השעון צפוי להשתמש במערכת הפעלה המבוססת על אנדרואיד של גוגל, אך עם צפי למעבר למערכת הפעלה עצמאית של פייסבוק במהלך 2023, כנראה לקראת הדור השני של שעון ה-Facebook Watch.

>> הצטרפו לערוץ הטלגרם של גאדג'טי

הכניסה של פייסבוק לשוק המוצרים הלבישים נראה כניסיון נוסף של החברה להעצים את היצע המוצרים שלה מעבר לרשת החברתית, כאשר הניסיון לא צפוי להיות קל במיוחד לאור התחרות בשוק המוצרים הלבישים. כל מה שנותר לעשות כרגע הוא לחכות ליציאת השעון ולראות האם החברה תצליח להיכנס לשוק תחרותי זה.

השוואת מפרטים