המשחק Dota 2 נוחת בנטפליקס כסדרת אנימה

תמונה: Netflix

משחק האקשן מרובה המשתתפים “Dota 2” מגיע לנטפליקס בתור סדרת אנימה בת 8 פרקים, התיקרא “Dota: Dragon’s Blood”.

המשחק “Dota” פותח לראשונה ב-2003 כזירת קרב מרובת משתתפים למשחק “וורקראפט 3″ שנבנתה על ידי מעריצים. הזירה הפכה פופולרית בקרב שחקנים ושנים לאחר מכן, חברת המשחקים Valve פיתחה את הזירה הוירטואלית למשחק עצמאי שאינו קשור ל”וורקראפט”. החברה רכשה מחברת בליזארד את השם Dota – ראשי תיבות ל-Defense of the Ancients, ושיחררה את המשחק Dota 2 ב-2013.

>> הצטרפו לערוץ הטלגרם של גאדג'טי

סדרת האנימה תעקוב אחר אביר בשם דביון, היוצא למסע לגאול את העולם מייסורים. בדרכו, יפגוש נסיכה אצילית בשם מיראנה אשר ידועה ביכולות הציד שלה ומכונה גם נסיכת הירח, וכן דרקון מזן Eldwurm – זן עתיק אשר מסוגל לנשוף אש, קרח ורעל אך ידוע בעיקר כמשכיל ומלומד היסטוריה.

את הסדרה יצר אשלי אדוארד מילר, תסריטאי הסרט “ת’ור” הראשון ו-“אקס מן: ההתחלה”, יחד עם הסטודיו MIR אשר פיתח את הסדרות “האגדה של קורה” ו-“וולטרון: המגן האגדי”, אף היא של נטפליקס.

הסדרה צפויה לעלות בנטפליקס ב-25 במרץ.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים