הוכרזה: Spotify HiFi – חבילת מוסיקה חדשה באיכות גבוהה

ספוטיפיי צילום: רונן מנדזיצקי, גאדג’טי

ספוטיפיי ערכה הערב (ב’, 22.2) את אירוע ה-StreamOn שלה בשידור חי, ובו חשפה מספר דברים חדשים עליהם היא עובדת, כאשר בין ההכרזות ציינה החברה כי תשיק בהמשך השנה את Spotify HiFi, חבילה חדשה שתצטרף לחבילות הקיימות שלה ותאפשר להאזין למוסיקה באיכות גבוהה, וכן על שיתופי פעולה חדשים בתחום הפודקאסטים עם חברת הקומיקס DC ועם חברת ההפקות של האחים רוסו.

Spotify HiFi תאפשר לנרשמים לחבילת הפרימיום החדשה להאזין למוסיקה באיכות גבוהה ללא איבוד מידע (lossless) ובאיכות של דיסק דרך האפליקציה וגם דרך רמקולים התומכים בשירות Spotify Connect, כמו הרמקולים של סונוס, ועוד כ-2000 בסה”כ.

בשלב זה לא חשפה ספוטיפיי פרטים רבים אודות תכנית ה-HiFi, אך החברה ציינה כי זו תגיע כתוספת (בתשלום) על גבי חבילת ה”פרימיום” הקיימת, זו זמינה בישראל במחיר חודשי של 19.90 ש”ח עבור מנוי ליחיד, 25.90 ש”ח עבור מנוי לזוג ו-31.90 ש”ח למשפחה (עד 6 מנויים).

>> הצטרפו לערוץ הטלגרם של גאדג'טי

בספוטיפיי לא חשפו גם פרטים טכניים אודות יכולות ההאזנה ב-Spotify HiFi וגם לא על הפורמט (FLAC, WMA, ALAC) בו תשתמש. כיום מגיעה החברה ל”איכות ניגון” מירבית של 320kbps, בעוד שירותים מתחרים כמו Tidal, המציעה תכנית HiFi מזה זמן רב, מאפשרת להגיע עד 1411Kbps.

לצד ההכרזה על תוספת אפשרות ה-HiFi, הכריזה ספוטיפיי על שיתופי פעולה חדשים בתחום האודיו, הראשון בהם יביא 9 תכניות שונות מעולם גיבורי העל של DC, שיתמקדו בדמויות של וונדר וומן, סופרמן, אשת החתול (Cat Woman), באטגירל, לויס ליין, איש החידות (The Riddler) ואחרים. הסכם נוסף נחתם עם חברת ההפקות AGBO של האחים רוסו (אנתוני וג’ו), שביימו את שני סרטי “הנוקמים” האחרונים בסדרה, אך אין צפי כי הם יביאו עימם סיפורי אודיו חדשים הנוגעים לעולם של מארוול.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים