מפרט ה-Redmi Note 10 Pro Max נחשף לפני ההכרזה הרשמית

Redmi Note 10 Pro Max Redmi Note 10 Pro Max

שיאומי מתכננת אירוע הכרזה על סדרת מכשירי ה-Redmi Note 10 מחר (ה’, 4.3), אך כבר כעת נחשף מפרטו הטכני המלא של הדגם המתקדם ביותר בסדרה, ה-Redmi Note 10 Pro Max, לצד תמונות המציגות את עיצובו במגוון צבעים.

ההדלפה מגיע מטעם המדליף הצעיר, אך המוכר Ishan Agarwal, אשר מצייץ בטוויטר כי המפרטים של דגמי ה-Redmi Note 10 Pro וה-Redmi Note 10 Pro Max זהים, עם הבדל בצד המצלמות. לפי המדליף, דגם הפרו יסתפק במצלמת 64 מגה-פיקסל ראשית, בעוד דגם הפרו מקס יגיע עם מצלמת 108 מגה-פיקסל.

>> הצטרפו לערוץ הטלגרם של גאדג'טי

על פי ההדלפה, ה-Redmi Note 10 Pro Max יגיע עם מסך בגודל 6.67 אינץ’, המצופה בזכוכית המגן Gorilla Glass 5, עם פאנל מסוג Super AMOLED בקצב רענון גבוה של 120 הרץ, פרט שאותו חשפה שיאומי עצמה בטיזר שפרסמה לאחרונה.

מלבד זאת, אנו צפויים לראות 4 מצלמות המרכיבות את מערך הצילום הראשי, בהן מצלמת 108 מגה-פיקסל ראשית בדגם הפרו מקס (ו-64 מגה-פיקסל בדגם הפרו), מצלמת 8 מגה-פיקסל לצילום תמונות בזווית רחבה, מצלמת מאקרו ברזולוציית 5 מגה-פיקסל ומצלמת עומק של 2 מגה-פיקסל, כאשר בחלקו הקדמי של המכשיר נמצא מצלמת סלפי עם חיישן 16 מגה-פיקסל.

Redmi Note 10 Pro
Redmi Note 10 Pro

מתחת למכסה מציין המדליף כי שיאומי תשלב בדגמי ה-Redmi Note 10 Pro וה-Note 10 Pro Max את מערכת השבבים Snapdrgaon 732G, זאת בשונה מהדלפות הנוגעות לדגם הכניסה Redmi Note 10, אשר הזכירו כי הוא צפוי להגיע עם מערכת השבבים Snapdragon 678. בצד הסוללה מציין המדליף קיבולת של 5,020mAh, עם תמיכה בטעינה מהירה בהספק של 33 וואט, ואף מזכיר זוג רמקולים הפועלים יחדיו בסטריאו, חיישן אינפרה אדום (IR Blaster) ועמידות בפני השפרצות ואבק תחת תקן IP52.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים