פלטפורמת ה-Webex של סיסקו מוסיפה תרגום בזמן אמת מאנגלית לעברית ועוד 100 שפות

תרגום בזמן אמת Webex (מקור סיסקו)

חברת סיסקו (Cisco) הכריזה על שדרוג ל-Webex, פלטפורמת שיחות הוידאו מרובות המשתתפים של החברה, המקבל פיצ’ר חדש ומשמעותי במיוחד בעבור משתמשים ברחבי העולם – מערכת תרגום בזמן אמת המאפשרת לתרגם את הנאמר באנגלית במהלך השיחות ליותר מ-100 שפות שונות, בהן גם עברית, אפשרות חדשה שצפויה לשפר את יכולת העבודה של המשתמשים בה על ידי הורדת מחסום השפה.

פלטפורמת ה-Webex של סיסקו מהווה אחת ממגוון פלטפורמות שיחות הוידאו מרובות המשתתפים הקיימות, פלטפורמות שקיבלו האצה משמעותית במיוחד בתקופת הקורונה, דוגמת הפופולריות העצומה של Zoom בקרב משתמשים רבים. פלטפורמת ה-Webex של סיסקו היא פתרון יעודי עבור המגזר העסקי, דבר המקנה לפיצ’ר התרגום המיידי החדש חשיבות גדולה יותר.

לא מדובר בפיצ’ר חדש לחלוטין של החברה, אלא לשדרוג משמעותי שלו, שהגדיל את אפשרות התרגום מכ~10 שפות בלבד ללמעלה מ-100, בהן שפות נפוצות יותר כמו ערבית, רוסית, יפנית, גרמנית ועוד ושפות נפוצות פחות כמו טורקית, וייטנאמית ועברית. הדבר צפוי לאפשר למשתמשים העסקיים של החברה לתקשר בצורה טובה ויעילה יותר זה עם זה ללא צורך בשימוש בפתרונות תרגום חיצוניים, כאשר המערכת אף תוכל לתמלל את הנאמר באנגלית עבור משתמשים בעלי מוגבלויות.

>> הצטרפו לערוץ הטלגרם של גאדג'טי

אפשרות התרגום החדשה ב-Webex לעברית (מקור יח”צ)

אורן שגיא, מנכ”ל סיסקו ישראל, מסר:

התכונות החדשות של מערכת WEBEX מסייעות ביצירת שדה משחק עולמי נטול מגבלות עבור עסקים ואנשים בכל רחבי הגלובוס וגם כאן בישראל מנגיש את השיחות  גם לאנשים עם מוגבלויות על ידי תימלול בזמן אמת של הנאמר במהלך הפגישות. מהיום, שיחות עבודה עם שותפים ולקוחות מחו”ל יהיו פשוטים יותר, נגישים יותר ויאפשרו ניהול יעיל, אפקטיבי וגמיש של העבודה המשותפת הבינלאומית.

טכנולוגיית התרגום בזמן אמת היא צעד נוסף לקראת העתיד הטכנולוגי והעסקי, הוא מהלך משמעותי בגלובליזציה של כלל התחומים ותאפשר לעסקים ישראליים רבים לעשות את קפיצת המדרגה מהמגרש הלאומי למגרש הבינלאומי. טכנולוגיית הבינה המלאכותית ממלאת תפקיד אינטגרלי במודל העבודה ההיברידי שהפך לבלתי נפרד מחיינו ומאפשר חווית לקוח ומשתמש חכמה, טובה ונעימה.

טכנולוגיית התרגום בזמן אמת החדשה של Webex תהיה זמינה בגרסה מוקדמת כבר בחודש הנוכחי, עם צפי לזמינות מלאה במהלך חודש מאי הקרוב.

הטכנולוגיה של סיסקו נועדה לעקוף את אחד מהמחסומים הגדולים ביותר הקיימים כיום, הוא מחסום השפה. עם אפשרות לתרגם מאנגלית ל-100 שפות שונות, בהן גם עברית, מה שצפוי להקל על משתמשים בארץ שישתמשו בשירות שיחות הוידאו של החברה.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים