שמועה: מכשיר ה-Poco X3 Pro יוכרז ב-30 במרץ ויהווה מחליף ל-Poco F1

הלוגו החדש של פוקו בהודו (תמונה: Poco / Twitter) הלוגו החדש של פוקו בהודו (תמונה: Poco / Twitter)

באמצעות מכתב אותו שחררו פוקו (Poco) לשלל מעריציהם, חשף המותג כיצד הוא מתכנן להחליף את ה-Poco F1 איתו התחיל המסע לפני 3 שנים. במכתב, המותג פונה היישר אל המעריצים ומסביר כיצד במשך 30 חודשים לא קם מחליף ל-Poco F1 אשר הביא איתו יחס ביצועים גבוה מאוד לעומת מחירו שהיה אטרקטיבי ונמוך.

על מנת להחליף אותו, המותג מתכנן להציג את מכשיר ה-Poco X3 Pro, אשר עליו נרמז במכתב באמצעות אותיות מודגשות. עקב ההתמקדות בביצועים מול מחיר, השמועות משערות כי הדגם החדש יגיע עם מערכת השבבים Snapdragon 860, אשר כלל עוד לא הוכרזה על ידי קוואלקום אך תוטמע במכשיר הבא מבית פוקו.

במידה והדבר יתברר כנכון, זה הוא יהיה המכשיר הראשון מאז ה-Poco F1 לכלול מערכת שבבים מסדרת ה-Snapdragon 8 בתג מחיר נמוך במיוחד. כמה נמוך? בפוקו מדברים על תג מחיר זהה לזה שאיתו הושק ה-Poco F1, אשר עומד על כ-290 דולר בלבד, מה שישים את ה-Poco X3 Pro בנקודת התחלה איתה לא התחיל אף מכשיר מבית המותג מלבד ה-F1 עד כה.

>> הצטרפו לערוץ הטלגרם של גאדג'טי

בנוסף לפרטים הללו, השמועות מספרות לנו שהמכשיר המוזכר יגיע עם מסך בקצב רענון של 120 הרץ, תמיכה בגלישה ברשת הדור הרביעי (4G) ולא 5G. עם זאת, המכשיר ירוץ על גבי סוללה בקיבולת 5200 מיליאמפר/שעה, עם גישה ל-6 או 8 גיגה-בייט של זיכרון עבודה לצד 128 או 256 גיגה-בייט של נפח אחסון.

עוד על פי השמועות, אנחנו מגלים כי ייתכן שהמכשיר יוכרז ב-30 במרץ, כך שנראה אותו כבר בסוף החודש הנוכחי.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים