מותג הרכב החשמלי Aiways מגיע לישראל עם SUV במחיר 157 אלף ש”ח

רכב SUV מדגם Aiways U5 (מקור Aiways)

מותג הרכב החשמלי Aiways הסיני מגיע לישראל באמצעות קבוצת בליליוס שתשיק את רכב ה-SUV מדגם Aiways U5 של החברה בישראל עד סוף חציון השנה הנוכחי. הרכב שבר את שיא העולם לנסיעה למרחק ברכב חשמלי, ויגיע בשתי רמות גימור שונות, כשהוא מציע טווח נסיעה של עד 410 ק”מ ומהירות של עד 163 קמ”ש.

שוק הרכבים החשמליים בישראל קיבל שדרוג משמעותי עם כניסת חברת טסלה לארץ, אך עם זאת קיימים לא מעט מותגי רכב חשמליים בשוק, בהם גם Aiways. הרכב החשמלי הראשון של החברה שיהיה זמין בארץ הוא ה-Aiways U5, רכב SUV חשמלי העומד בתקינת WLTP האירופאית המחמירה, שב-2019 הצליח לשבור את שיא מרחק הנסיעה לרכב חשמלי כשהגיע לתערוכת הרכבים בפרנקפורט גרמניה בנסיעה מסין.

רכב ה-Aiways U5 החדש מגיע עם שלדת אלומיניום באורך של 4.68 מטר עם בסיס גלגלים של 2.8 מטר, בגימור סטנדרט או פרימיום, עם מנוע חשמלי בהספק של 204 כ”ס המאפשר האצה מ-0 ל-100 קמ”ש בעד 7.5 שניות ומהירות מקסימלית של 163 קמ”ש וטווח נסיעה של עד 410 ק”מ עם סוללת 63kWh.

בעוד שבגרסה הגימור הסטנדרטי הרכב יגיע עם גלגלי 17 אינץ’, בגימור הפרימיום היקר יותר הרכב יגיע עם גלגלי 19 אינץ’ ואוסף שדרוגים הכולל בין השאר מושבי עור, במקום מצושבי הבד הקיימים בדגם הרגיל, חימום למושבים הקדמים, גג שמש פנורמי ועוד.

רכב ה-Aiways U5 צפוי להיות זמין למכירה בארץ לקראת סוף החציון הראשון של 2021, כאשר מחיר הרכב יעמוד על 157,500 ש”ח לגרסת הסטנדרט ו-172,500 ש”ח לגרסת הפרימיום שלו.

החברה מקימה כיום מרכז למותג הרכב החדש בהרצליה פיתוח שיפתח בסמוך להשקה, כאשר משתמשים יוכלו להזמין נהיגת התנסות דרך ממשק Book a Trial שיעלה בקרוב.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים