Alienware מציגה את ניידי הגיימינג הראשונים בעולם עם מקשי CHERRY MX Ultra-Low Profile מכניים

שת”פ Alienware ו-Cherry (מקור Alienware)

חברת דל (DELL) הכריזה על צמד ניידי הגיימינג הראשונים בעולם המגיעים עם מקשי CHERRY MX Ultra-Low Profile, גרסה חדשה למקשי ה-Cherry MX המכניים עם פרופיל אולטרה-נמוך שישולבו בניידי הגיימינג Alienware m15 R4 ו-Alienware m17 R4 שהושקו לאחרונה בארץ. המקשים פותחו כחלק משיתוף פעולה בין Alienware ו-Cherry MX על מנת לספק חווית גיימינג הדומה לזו אותה משתמשים מקבלים במקלדות מכניות בגודל מלא.

את מקשי ה-Cherry MX החדשים בעלי “פרופיל אולטרה-נמוך” ULP (ר”ת Ultra-Low Profile) ניתן יהיה למצוא בצמד ניידי ה-Alienware m15 R4 ו-Alienware m17 R4 של Dell שהושקו לאחרונה בארץ. הניידים מגיעים עם מסכי 15.6 ו-17.3 אינץ’, בהתאמה, ומתבססים על מעבדי ה-Comet Lake H מהדור העשירי של אינטל וכרטיסי ה-GeForce RTX 3000 האחרונים מבית אנווידיה.

המקשים המכניים עצמם פותחו כחלק מ-Project X, פרויקט משותף וארוך טווח בין Alienware ו-Cherry MX שנמשך למעלה מ-3 שנים, ובמסגרתו הוצגו יותר מ-160 אבות-טיפוס שונים שנוצרו כחלק מתהליך המזעור של מקש ה-Cherry MX המכני.

>> הצטרפו לערוץ הטלגרם של גאדג'טי

בעוד שמקש Cherry MX רגיל מגיע בגובה של 18.5 מ”מ ו-11.9 מ”מ בגרסת הפרופיל הנמוך, מקש ה-MX Ultra Low Profile החדש מגיע בגובה של 3.5 מ”מ בלבד, כאשר הוא מספק מרחק הפעלה של 1.8 מ”מ ומגיע עם מנגנון ניקוי עצמי לעמידות משופרת ותאורת RGB נפרדת לכל מקש בטכנולוגיית ה-AlienFX של Alienware.

השוואת סוגי מקשי ה-Cherry MX (מקור Alienware)

מקשי ה-Cherry MX המכניים החדשים יהיו זמינים כאפשרות שדרוג לניידי ה-Alienware m15/m17 R4 של דל בתוספת תשלום של 150 דולר, כאשר נכון להרגע הם אינם זמינים בגרסאות הניידים בישראל.

בעוד שלא מדובר על ניידי הגיימינג הראשונים בעולם עם מקשים מכניים או מקשי Cherry MX מכניים, מקשי ה-Cherry MX ULP החדשים וניידי ה-Alienware m15/m17 R4 החדשים מצליחים לספק את חווית השימוש במקשים מכניים, וזאת מבלי להגדיל את עובי הניידים עצמם.

מנגנון מקש ה-Cherry MX ULP (מקור Alienware)


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים