סוני תעבד את המשחק “הרוח של צושימה” לסרט קולנוע

הרוח של צושימה תמונה: Sony Interactive Entertainment

אולפני סוני ממשיכים לטבול בספריית משחקי הוידאו שלהם למען עיבודים קולנועיים או טלוויזיוניים. אחרי הודעות על סדרות על פי “The Last of Us” ו-“Twister Metal”, וכן עיבוד קולנועי ל-“Uncharted” הכריזו כעת בסוני על סרט קולנוע שיתבסס על משחק הלהיט החדש “הרוח של צושימה” (Ghost of Tsushima).

“הרוח של צושימה” עוקב אחר הסמוראי ג’ין סאסקאי, האחרון שנותר בשבטו שבאי צושימה. הלוחם נדרש להציל את האי מפני פלישה מונגולית, וכדי להשיג זאת עליו לזנוח את קוד הסמוראים על פיו גדל. למלאכת בימוי הסרט גייסו סוני את צ’אד סטהלסקי, במאי סרטי “ג’ון וויק”.

>> הצטרפו לערוץ הטלגרם של גאדג'טי

המשחק מבית סוני וחברת Sucker Punch הינו חדש יחסית ושוחרר רק ביולי 2020 לפלטפורמת המשחקים פלייסטיישן 4. עם זאת, הוא הפך במהירות ללהיט היסטרי ומכר מעל 6 וחצי מיליון עותקים. 2.4 מיליון עותקים נמכרו כבר בשלושה הימים הראשונים לשחרורו. המשחק בלט במיוחד בטקס פרסי המשחקים של השנה שעברה (Game Awards 2020), בו היה מועמד לפרסי “המשחק הטוב ביותר”, “הסיפור הטוב ביותר”, “הבימוי הטוב ביותר” ו”השחקן הטוב ביותר”.

המשחק היפהפיה הצליח ליצור עולם רחב יריעה אשר מושפע רבות מההיסטוריה המדממת של יפן. מלבד משימות הלחימה וההתגנבות, השחקן מסוגל גם לחקור את הנופים המדהימים והמושקעים שבמשחק, שבחלקו מבקש מאיתנו לקחת פאוזה מהאקשן ולהעריך את השקט שבאי. המשחק שואב את שמו, “הרוח של צושימה” מסגנון הלחימה שעל ג’ין סאקאי ללמוד בכדי להביס את אויביו – סגנון חשאי ושקט אשר גורם לו להידמות לרוח רפאים היכולה להתגנב ולהפתיע את מתחריו.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים