תוכנית הטכנאים העצמאיים של אפל תגיע לישראל ותגדיל את אפשרויות תיקון המוצרים

תוכנית ה-Independent Repair Provider program של אפל (מקור אפל)

אפל (Apple) הכריזה על הרחבת תוכנית הטכנאים העצמאיים (Independent Repair Provider), המאפשרת למעבדות סלולר פרטיות לקבל הסמכה רשמית מהחברה עם גישה לכלים, חלקים ומסמכים טכניים, זאת בנוסף למעבדות DCS ואייקון גרופ הקיימות של אפל בישראל.

תוכנית ה-Independent Repair Provider של אפל החלה את בארה”ב במהלך 2019, כאשר היא נועדה לאפשר למעבדות סלולר עצמאיות לקבל גישה לחלקים מקוריים, כלים ומסמכים טכניים של אפל, יחד עם מגוון תוכניות הדרכה יעודיות, במטרה להגדיל את אפשרויות התיקון עבור לקוחות החברה למכשירים שרכשו, ללא החשש בקבלת חלקים לא מקוריים.

מעבדות שיחליטו להצטרף לתוכנית החדשה של אפל יוכלו לבצע זאת ללא תשלום, אך התוכנית של אפל איננה חפה מ”בעיות”, כאשר כחלק מההצטרפות לתוכנית, מעבדות חותמות על חוזה יעודי מול החברה, המחייב אותן להשתמש בחלקים המקוריים שלה בלבד, עם הסכמה לקבל ביקורות פתע של פקחי אפל שיבדקו אם אכן המעבדות משתמשות בחלקים המקוריים שלה בלבד ואפשרות למתן קנסות, המגיעים בארה”ב גם עד 1000 דולר.

>> הצטרפו לערוץ הטלגרם של גאדג'טי

תוכנית ה-Independent Repair Provider program של אפל צפויה להיות זמינה בישראל מאוחר יותר השנה.

בעוד שלצרכן הממוצע תוכנית ה-Independent Repair Provider תציע אפשרות תיקון נוחה ופשוטה יותר, בהשוואה למצב הקיים בו הם נאלצים לשלוח את המכשירים שלהם למעבדות DCS ואייקון גרופ. התוכנית מגיעה עם מספר התחייבויות בהן יתבקשו חנויות הסלולר לעמוד, כך שמצד אחד יקבלו גישה לרכיבים מקוריים והכשרה, אך מן הצד השני יתחייבו בפני אפל על שימוש בחלקי החברה שנרכשים ממנה בלבד.

השאלה החשובה ביותר שעדיין אין עליה מענה היא – האם התוכנית החדשה תוזיל את עלות התיקונים עבור המשתמשים במוצרי אפל בהשוואה למחירי השוק הפתוח כיום בארץ.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים