גוגל מציגה את אפליקציית Stack לסריקה וניהול חכם של מסמכים

אפליקציית Stack (מקור גוגל)

גוגל (Google) השיקה את Stack, אפליקצייה ניסיונית המיועדת לסריקה וארגון חכם של מסמכים, המגיעה מהחממה הטכנולוגית של גוגל, Area 120. האפליקציה החדשה מסוגלת לסרוק את המסמכים אל קובץ PDF ובנוסף לכך לנתח את התוכן לארגון וחיפוש טובים יותר בעתיד.

אפליקציית Stack החדשה של Area 120 מגיעה בתור המענה של החברה ל”בלגן הניירת” של המשתמשים, כאשר היא מאפשרת סריקה יעודית של מסמכים באמצעות מצלמת המכשיר הסלולרי, בדומה לאפליקציית ה-CamScanner הפופולרית או Office Lens של מיקרוסופט, בתוספת טכנולוגיית הבינה המלאכותית של החברה.

מערכת ניהול המסמכים החכמה של Stack משתמשת בטכנולוגיית ה-DocAI העסקית של גוגל על מנת “לסרוק” את המסמך ולהוציא ממנו פרטים חשובים כמו שמות, סכומי כסף ועוד, על מנת לתת לו שם רלוונטי ולדלות ממנו מידע נוסף שיוכל לשמש לחיפוש טוב יותר של המסמך הסרוק.

>> הצטרפו לערוץ הטלגרם של גאדג'טי

בנוסף, האפליקציה מקטלגת את המסמך באופן אוטומטי לפי קטגוריה או “ערמות” (Stack), כמו חשבונות, קבלות, מסמכים מזהים ועוד, כאשר כלל המסמכים נשמרים בצורה מאובטחת ב-Google Drive, שירות הענן של גוגל.

אפליקציית Stack (מקור גוגל)

אפליקציית ה-Stack החדשה של גוגל זמינה למכשירי אנדרואיד ועבור משתמשים בארה”ב בלבד, ללא צפי זמינות במדינות נוספות במועד זה.

על פניו, אפליקציית Stack החדשה צפויה להיות להיט בטוח מבית גוגל, כאשר רובנו היינו מעדיפים לקבל עזרה לא רק בדיגיטליזציה של הניירת שלנו לקבצי PDF או תמונות, אלא גם לסידור וניהול חכם שלהם. החיסרון היחיד נכון לעכשיו הוא התמיכה של אפליקציית ה-Stack בשפה האנגלית בלבד והזמינות המוגבלת שלה לארה”ב.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים