הדלפה חדשה מציגה פרטים ראשונים על טאבלט ה-Mi Pad 5 של שיאומי

שלט שיאומי צילום: רונן מנדזיצקי, גאדג’טי

הדלפה חדשה מציגה פרטים ראשונים על סדרת טאבלטי ה-Mi Pad הבאה של חברת שיאומי (Xiaomi), ה-Mi Pad 5, שצפויה לכלול את דגמי ה-Mi Pad 5 ו-Mi Pad 5 Pro, המגיעים כ-3 שנים לאחר שהוצג הדור הקודם, כשמקורות שונים אף מדברים על אפשרות כי יהיה למעשה דגם נוסף בשם Mi Pad 5 Lite. המידע המוצק ביותר מדבר על דגם הפרו, אשר צפוי להגיע עם מסך 11 אינץ’ ברזולוציית 2K ויגיע תחת שם הקוד K81C.

בעוד ששיאומי שמה דגש גדול במיוחד על תחום הסלולר עם סדרת מכשירי ה-Mi 11 האחרונה שלה, הכוללת את דגם ה-Mi 11 Ultra, החברה די “הזניחה” את שוק הטאבלטים, כאשר צמד הטאבלטים האחרון של החברה הוא ה-Mi Pad 4 וה-Mi Pad 4 Plus מ-2018 שהתבססו על מערכת השבבים Snapdragon 660 והגיעו עם מסכי 8 ו-10.1 אינץ’, בהתאמה.

סדרת ה-Mi Pad החדשה צפויה לכלול שני דגמים, בהם ה-Mi Pad 5 Pro החזק והגדול יותר שצפוי להגיע עם מסך 11 אינץ’ ברזולוציית 2K, תדר רענון של 144Hz ותמיכה אפשרית בעט מגע יעודי. הוא צפוי להשתמש במערכת השבבים Snapdragon 870 ולהגיע עם סוללת 8000mAh.

>> הצטרפו לערוץ הטלגרם של גאדג'טי

לעומת דגם ה-Pro, כמות הפרטים אודות ה-Mi Pad 5 הרגיל מצומצמת יותר. הטאבלט צפוי להגיע עם מסך קטן יותר בגודל לא ידוע וישתמש במערכת השבבים Dimensity 1200. בשני המקרים הטאבלטים ישתמשו במערכת ההפעלה MIUI העדכנית של שיאומי, שקיבלה התאמה לשימוש טוב יותר עם מסכים גדולים עם הצגת ה-Mix Fold שהציג ממשק הדומה יותר לשולחן עבודה של מחשב מאשר טאבלט רגיל.

עיצוב אפשרי של ה-Mi Pad 5 (מקור gizchina)

לפי ההדלפות, סדרת ה-Mi Pad 5 של שיאומי צפויה להיחשף רשמית באמצע חודש מאי 2021, כאשר לא ברור סופית האם מדובר ב-2 או 3 דגמים חדשים.

מבלי להתייחס למפרטים הטכניים עצמם שעדיין אינם ידועים במלואם, סדרת ה-Mi Pad 5 הקרובה של שיאומי צפויה לתת מענה מאוחר למדי עבור משתמשי החברה שהיו זקוקים לטאבלט חדש ולא קיבלו מענה מספק מהחברה בשנים האחרונות.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים