ל-MSI יש מסך גיימינג בקצב רענון של 360 הרץ

סדרת מסכי ה-Esports Gaming Monitor של MSI

חברת MSI הכריזה על סדרת מסכי הגיימינג Esports Gaming Monitor הכוללת את מסך ה-Oculux NXG253R, מסך גיימינג בגודל 24.5 אינץ’ המשתמש בפאנל Rapid IPS ומציע קצב רענון גבוה במיוחד של 360Hz, עם תמיכה בטכנולוגיית ה-G-Sync של אנבידיה.

מסך הגיימינג החדש מגיע כחלק ממהלך מיתוג מחדש של מסכי הגיימינג של MSI, שיתחלקו מעתה לסדרת ה-Curved Gaming למסכי גיימינג קעורים ו-Esports Gaming למסכים השטוחים, בהם מסך ה-NXG253R הנוכחי. המסך החדש מגיע בגודל של 24.5 אינץ’ עם מסגרת דקה במיוחד ורזולוציית Full HD, כאשר הוא משתמש בפאנל Rapid IPS עם תדר רענון של 360Hz וזמן תגובה של 1ms GTG.

מסך ה-NXG253R מיועד לגיימינג במיוחד עם כרטיסי ה-GeForce של אנבידיה, עם התמיכה של טכנולוגיית ה-G-Sync בתדר הרענון הגבוה שלו, בנוסף לתמיכה בטכנולוגיית ה-ULMB (ר”ת Ultra Low Motion Blur) של החברה להחלקת התנועה, וב-NVIDIA Reflex Latency Analyzer המאפשר לזהות ולכייל את רמת השיהוי של המסך לשיפור המשחק.

>> הצטרפו לערוץ הטלגרם של גאדג'טי

בדומה למסכים אחרים כיום, גם במסך החדש אפשר למצוא טכנולוגייה לצמצום הריצוד ורמת אור כחול נמוכה עם אישור מכון TÜV Rheinland לשמירה על העיניים. בנוסף, אי אפשר להיות מסך גיימינג כיום בלי תאורת RGB, אותה ניתן למצוא בדגם הנוכחי בחלק האחורי של המסך.

מסך Oculux NXG253R (מקור MSI)

מפרט טכני:

  • גודל – 24.5 אינץ’.
  • פאנל – Rapid IPS ביחס 16:9
  • רזולוציה – Full HD של 1920×1080.
  • תדר רענון – 360Hz.
  • מהירות תגובה – 1ms GTG.
  • תקן צבעים – DCI-P3 84.09% / sRGB 109.63%.
  • חיבורים –  HDMI 2.0b x2, DisplayProt 1.4 x1 ו-USB 3.2 Gen1 x3.

מסך ה-Oculux NXG253R החדש יהיה זמין למכירה בתאריך לא ידוע, כאשר מחירו יעמוד על 799 דולר.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים