וואטסאפ מוסיפה פיצ’ר חדש להשמעה מהירה של הודעות קוליות

אפליקציית וואטסאפ באנדרואיד (צילום: רונן מנדזיצקי, גאדג'טי) אפליקציית וואטסאפ באנדרואיד (צילום: רונן מנדזיצקי, גאדג’טי)

וואטסאפ (WhatsApp) החלה להפעיל את פיצ’ר ההשמעה המהירה של ההודעות הקוליות בעדכון הבטא האחרון של האפליקציה לאנדרואיד, כך מעיד דיווח חדש של אתר WABetaInfo, הידוע בחשיפות שלו לתכונות חדשות בוואטסאפ. האפשרות החדשה תאפשר להריץ הודעות קוליות במהירות רגילה (1X), מהירה ב-50% (ב-1.5X) ובמהירות כפולה (2X) עבור משתמשים שממהרים לשמוע את ההודעות הקוליות שלהם.

בזמן שהשימוש העיקרי בוואטסאפ מתמקד בהודעות טקסט, לא מעט משתמשים מעדיפים לוותר על ההקלדה ולהקליט הודעות קוליות. עם זאת, לא תמיד יש לכל האנשים את הזמן או הרצון לשמוע את ההקלטה כולה (של מספרי סיפורים וזה..), כאן נכנס פיצ’ר ההשמעה המהירה של וואטסאפ, המאפשר להאיץ את מהירות ההשמעה ב-50% וב-100%.

>> הצטרפו לערוץ הטלגרם של גאדג'טי

פיצ’ר ההשמעה המהירה הוצג במקור עם גרסת הבטא 2.21.6.11 בחודש הקודם, ומתחיל להיות מופץ למשתמשי הבטא באנדרואיד מגרסה 2.21.9.4 עם עדכון קל בממשק, כפי שאפשר לראות בתמונה המצורפת בסוף הידיעה, שינוי המעלים את תמונות המשתמש ומשאיר “כפתור” לשינוי מהירות ההשמעה בלבד.

השמעת הודעות קוליות ב-1.5X ו-2X (מקור WABetaInfo)

פיצ’ר ההשמעה המהירה החדש של וואטסאפ זמין למשתמשי הבטא באנדרואיד החל מגרסה 2.21.9.4 ומעלה, כאשר אין צפי זמינות למשתמשי ה-iOS ומשתמשי הוואטסאפ הרגילים באנדרואיד.

בעוד שמדובר בפיצ’ר “קטן” יחסית, הוא צפוי לעזור ללא מעט משתמשים אשר היו מעדיפים להריץ את ההודעות הקוליות בוואטסאפ במהירות אך לא היו יכולים לעשות זאת עד עכשיו.

גרסת הממשק האחרונה לשינוי מהירות ההודעות הקוליות (מקור WABetaInfo)


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים