הוכרז: Redmi K40 Gaming Edition – עם מסך 120 הרץ ורמקולים בשיתוף JBL

Redmi K40 Gaming Edition (תמונה: Redmi) Redmi K40 Gaming Edition (תמונה: Redmi)

מכשיר הגיימינג האחרון שנוסף לשוק ההולך ומתרחב של הנישה הוא ה-Redmi K40 Gaming Edition, וזה הוא למעשה מכשיר הגיימינג הייעודי הראשון אותו משיק המותג. לשיאומי, אשר מחזיקה את המותג, יש לא מעט מכשירי גיימינג משלה, אך מכשיר גיימינג המיוצר וממותג תחת רדמי עוד לא נראה עד לרגע זה. המכשיר מגיע עם כפתורי כתף נשלפים, טעינה סופר מהירה, מסך גדול ורמקולים בשיתוף JBL.

בחזיתו של המכשיר נמצא מסך בגודל 6.67 אינץ’, עם פאנל מסוג OLED להצגת צבעים שחורים אמיתיים בניגודיות גבוהה, ברזולוציית +Full HD ובפריסה של 2400 על 1080 פיקסלים. ברדמי משתמשים בזכוכית הגורילה גלאס 5 לחזית המכשיר, בעוד שקצב הרענון מהיר למדי ומסתכם ב-120 הרץ עם קצב קלט מגע גבוה גם כן העומד על 480 הרץ. המסך תומך בהצגת תכנים בתקן +HDR10, עם 8192 רמות בהירות שונות ומסוגל להציג עד 1.07 ביליון צבעים.

גולת הכותרת של המכשיר כמובן נמצאת בהיותו מיועד לחובבי גיימינג, כך שזה עושה שימוש במערכת השבבים Dimensity 1200 מבית מדיה-טק, המיוצרת בתהליך 6 ננו-מטר וכוללת ליבה עוצמתית ראשית מסוג Cortex-A78 בתדר 3 גיגה-הרץ, 3 ליבות חזקות מסוג זהה בתדר מירבי של 2.6 גיגה-הרץ ו-4 ליבות חסכוניות בחשמל מסוג Cortex-A55 בתדר 2 גיגה-הרץ. זיכרון העבודה מוצע בגרסאות של 6, 8 או 12 גיגה-בייט מסוג LPDDR4x, לצד 128 או 256 גיגה-בייט של נפח אחסון מסוג UFS 3.1.

>> הצטרפו לערוץ הטלגרם של גאדג'טי

על מנת לשמור על המכשיר קריר, המותג משתמש בשילוב של שכבות גרפין, תא אדים וגרפיט. בנוסף לכך, ישנם 3 מיקרופונים הממוקמים במסגרת המכשיר, כשאחד יושב במסגרת התחתונה, השני בעליונה והשלישי באמצע המסגרת הרוחבית כך שתוכלו לשוחח עם אנשים תוך כדי משחק. במטרה לאפשר גם איכות סאונד גבוהה, רדמי משתפים פעולה עם JBL לייצור הרמקולים שבמכשיר, כשבמסגרתו ניתן למצוא רמקול ראשי במסגרת התחתונה ועוד אחד בעליונה לצד תמיכה ב-Dolby Atmos.

אם זה לא מספיק, במסגרת המכשיר נוכל למצוא גם את כפתורי הכתף הנשלפים לאפשרות נוחה יותר לשליטה במשחק, כשאלו מצטרפים למנוע רטט משופר המציע מעל 200 אפקטים שונים. לצד הדברים הללו, JBL היא לא החברה הגדולה היחידה כאן, כשהמותג משתף פעולה גם עם Razer ליצירת “מקלדת מכנית לסמארטפונים” אשר תימצא על המסך ומאושרת לשימוש על ידי Razer. בשלב זה לא נוכל לשער כיצד הדבר ישפיע על איכות ההקלדה עקב כך שאנחנו עדיין מקלידים על זכוכית, מה שאומר שנצטרך לחכות ולראות האם מדובר בגימיק או הצלחה.

מערך הצילום הממוקם בחלקו האחורי של הסמארטפון מגיע עם חיישן ראשי ברזולוציית 64 מגה פיקסל הלוכד אור דרך מפתח צמצם f/1.65, כשלצידו נמצא חיישן נוסף לצילום בזווית רחבה של 120 מעלות ברזולוציית 8 מגה פיקסל דרך מפתח צמצם f/2.2. החיישן השלישי והאחרון במערך מציע רזולוציה של 2 מגה פיקסל, וזה מיועד לצילום מאקרו דרך צמצם f/2.4. מצלמת הסלפי שבקדמת המכשיר מציעה רזולוציה של 16 מגה פיקסל, ותומכת בהסרטה עד לרזולוציית Full HD.

את המערך כולו מבססים ברדמי על סוללה בקיבולת 5065 מיליאמפר/שעה, הנטענת דרך מחבר מסוג USB Type-C בהספק של 67 וואט לטעינה מ-0 ל-100 ב-42 דקות בלבד. בנוסף, הכבל המגיע באריזה הינו בצורת L, כך שגם בזמן טעינה תוכלו לשחק במכשיר ללא הפרעה. את המסך תוכלו לפתוח באמצעות סורק טביעות האצבע המתיישב במסגרתו של הסמארטפון, כאשר שאר מאפייניו כוללים תמיכה ב-Wi-Fi 6, בבלוטות’ 5.2, בגלישה ברשת הדור החמישי (5G) ואת ממשק המשתמש MIUI 12.5 עם מגוון התאמות למשחקים.

זמינות ומחירים

את ה-Redmi K40 Gaming Edition משיקה החברה בסין בצבעים שחור, אפור, לבן ובגרסה צהובה בשיתוף ברוס-לי (Bruce Lee). המחיר בסין לגרסת ה-6/128 גיגה-בייט עומד על כ-1000 שקלים, בעוד שגרסת ה-8/128 גיגה-בייט תעלה אותנו לכ-1100 שקלים וגרסת ה-12/128 גיגה-בייט תיקח מאיתנו כ-1200 שקלים.

גרסת ה-8/256 גיגה-בייט מוצעת בסין בתג מחיר זהה של כ-1200 שקלים, כשעבור 12/256 גיגה-בייט נשלם כ-1350 שקלים, וכ-1400 שקלים במידה ונרכוש את הצבע הצהוב בשיתוף פעולה עם ברוס-לי.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים