הוכרזו: Realme Buds Q2 – אוזניות אלחוטיות במחיר נמוך במיוחד

אוזניות Realme Buds Q2 (מקור רילמי)

חברת רילמי הכריזה על Realme Buds Q2, אוזניות אלחוטיות נטולות חוטים (TWS) חדשות שהושקו כחלק מאירוע ההשקה של סדרת מכשירי ה-Realme 8 בפקיסטן. כאשר הדגם החדש מגיע עם מנגנון הפחתת רעשי סביבה ENC (ר”ת Environmental Noise Cancellation) ומציע עד 20 שעות שימוש.

כפי שהשם שלהן רומז, אוזניות ה-Buds Q2 מגיעות כדור ההמשך של ה-Buds Q הקודמות של רילמי בתור הדגם הבסיסי של החברה, כאשר יהיה ניתן להשיג אותן בצבע כחול או שחור. האוזניות מגיעות עם דרייברי 10 מ”מ התומכים בטכנולוגיית ה-+Bass Boost לשיפור הבאסים ובנוסף מצב משחק יעודי המוריד את זמן השיהוי ל-88 מילי-שניות לשימוש במשחקים.

האוזניות מגיעות עם חיבור Bluetooth 5.0 ועמידות למים בתקן IPX4, כאשר הן משלבות מנגנון הפחתת רעשי סביבה (ENC) לשיפור השמע בסביבה רועשת. בצד הסוללה הדגם החדש מציע עד 5 שעות שימוש בטעינה בודדת ועד 20 שעות יחד עם מארז הטעינה, כאשר הן תומכות בטעינה מהירה המספקת שעתיים של שימוש בטעינה של 10 דקות בלבד.

אוזניות Realme Buds Q2 (מקור רילמי)

אוזניות ה-Realme Buds Q2 זמינות למכירה בפקיסטן במחיר של 5999 רופי (כ~126 ש”ח או כ~39 דולר). בעוד שאין צפי השקה בארץ, מחיר דגם ה-Buds Q הקודם עומד על 149 ש”ח.

בעוד שה-Buds Q2 מגיעות בתור דגם הבסיס החדש של רימלי, צריך לזכור כי החברה השיקה בפברואר את אוזניות ה-Buds Air 2 המגיעות עם סינון רעשים אקטיבי ANC במקום ENC, כאשר פער המחירים בין הדגמים עומד על כ~25 ש”ח בלבד.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים