אסוס: הזנפון 8 יגיע עם שקע אוזניות ומסך בקצב רענון גבוה

שלט ASUS (צילום: רונן מנדזיצקי, גאדג'טי) צילום: רונן מנדזיצקי, גאדג’טי

לקראת ההכרזה על מכשיר ה-Zenfone 8 בשבוע הבא, באסוס (ASUS) החלו לפזר טיזרים אודות סמארטפון הדגל הבא של החברה, כאשר מתוך ציוצים שפירסמה בערוץ הטוויטר הרשמי שלה עולה כי היא מתכננת להחזיר את שקע האוזניות לדגם הקרוב ולהוסיף לו גם מסך התומך בתצוגה חלקה יותר על ידי שימוש בקצב רענון גבוה.

ב-ASUS כבר הצהירו כי הזנפון 8 יגיע בתצורה קומפקטית וכי יהיה מדובר במכשיר חזק, ואף שהפרטים אודותיו אינם ידועים בשלב זה, הדלפות קודמות כבר הספיקו להזכיר לא מעט פרטים טכניים אודותיו, ולפיהן אנו צפויים לראות מסך OLED בגודל 5.9 אינץ’ בעל קצב רענון של 120 הרץ ורזולוציית +Full Hd בפריסה של 1080×2400 פיקסלים, כאשר בגבו אנו עשויים לראות זוג מצלמות של סוני, האחת עם חיישן IMX686 ברזולוציית 64 מגה-פיקסל והשנייה עם חיישן IMX663 לצילום בזווית רחבה.

>> הצטרפו לערוץ הטלגרם של גאדג'טי

הטיזרים שמציגה ASUS אינם משתמעים לשתי פנים וברור מהם כי נראה את חזרתו של חיבור ה-3.5 מ”מ לאוזניות במכשיר, ואף שהחברה אינה מציינת זאת מפורשות, גם שילובו של פאנל מסך בעל קצב רענון גבוה משתמע מהטיזר שמציגה החברה.

שמועה קודמת בנושא הזנפון 8 הזכירה גם מכשירים נוספים, שאינם כה קומפקטיים בהשוואה לדגם אותו מזכירה החברה בטיזרים שלה, כאשר לפי אותה שמועה תציג החברה גם מכשירים עם מסכי 6.7 אינץ’ ו-4 מצלמות בגבם לצד הזנפון 8 הקומפקטי.

את אירוע ההכרזה שלה תערוך ASUS ביום רביעי הבא, ה-12.5, החל מהשעה 8 בערב לפי שעון ישראל.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים