הדלפה: זה הוא העיצוב המלא של ה-Galaxy Z Fold 3 וה-Galaxy Z Flip 3

Samsung Galaxy Z Fold 3 (תמונה: Twitter/FrontTron) Samsung Galaxy Z Fold 3 (תמונה: Twitter/FrontTron)

בשעה שאנחנו נמצאים במרחק של כ-3 חודשים מההכרזה הרשמית, נראה כי עובדיה של סמסונג אינם מעוניינים לחכות עם החשיפה וכבר עכשיו אנחנו רואים תמונות רשמיות שהודלפו וחושפות את העיצוב המלא של ה-Galaxy Z Flip 3 וה-Galaxy Z Fold 3. על פי ההדלפות, הגלקסי פולד החדש יגיע ב-4 בצבעים, בעוד שהגלקסי פליפ יגיע ב-8 צבעים.

דרך התמונות החדשות, נוכל לראות כי מכשיר ה-Galaxy Z Fold 3 יגיע עם מסך בגודל 7.55 אינץ’ בחזיתו, כשהוא מציע תמיכה בעט סטיילוס ייעודי (S-Pen) וכולל מצלמת סלפי הממוקמת מתחת לפני התצוגה בחלקו הפנימי. בנוסף, ניתן לראות את המכשיר בצבעים שחור, כסוף וירוק, כשהצבע הרביעי אינו מוצג בהדלפות אך עתיד להתברר כצבע בז’.

בחלקו האחורי של המכשיר ניתן למצוא מערך צילום משולש הבולט החוצה מגב המכשיר, בעוד שנראה כי סמסונג ממשיכה להשתמש במבנה הכולל את מנגנון ה-Hideaway Hinge אשר נעלם אל תוך המכשיר בעת פתיחתו. עם זאת, נוכל לראות כי סמסונג עדיין משתמשת ביכולותיו של המנגנון כמו עצירה בכל מצב עד לזווית קהה במטרה לפצל את המסך לשניים ולהציג 2 יישומים. בחלקו החיצוני של המכשיר נמצא מסך בגודל 6.21 אינץ’, כשעט הסטיילוס לא יתיישב בתוך המכשיר אלא ייתפס באמצעות מגן בדומה ל-Galaxy S21 Ultra.

>> הצטרפו לערוץ הטלגרם של גאדג'טי

במעבר לדגם ה-Galaxy Z Flip 3, כאן נוכל לראות מעט יותר מחומרי השיווק, כשהדבר הראשון שבולט לעין הוא העיצוב בו סמסונג עוברת להשתמש. העיצוב כולל צבע אחיד לכל גבו של המכשיר, אך בחלקו העליון הצבע נשבר באמצעות פלטת זכוכית שחורה ומבריקה, הכוללת את מערך הצילום והתצוגה שתגיע בגודל 1.81 אינץ’ בחלק החיצוני ובגודל 6.7 אינץ’ בחלקו הפנימי.

עוד במערך הצילום המדובר, כאן נוכל להבחין בזוג חיישני צילום בלבד, כך שההשערה שלנו היא שמדובר בחיישן צילום ראשי ובחיישן נוסף לצילום בזווית רחבה. השינוי המרכזי שסמסונג עומדת לבצע במכשיר הוא המעבר מזכוכית סופר-דקה (UTG) לזכוכית ה-Gorilla Glass Victus בה היא משתמשת גם בסדרת הדגל במכשירים כדוגמת הגלקסי S21 אולטרה. בשלב זה איננו יודעים כיצד סמסונג הצליחה לקפל את הזכוכית הזו, אך על פי חומרי השיווק, נדמה כי היא הצליחה בדרך כזו או אחרת.

על ה-Galaxy Z Flip 3 וה-Galaxy Z Fold 3 סמסונג עתידה להכריז בחודש אוגוסט, שם היא גם תחשוף את ה-Galaxy Z Flip 3 בצבעים שחור, כחול-כהה, בז’, אפור, ירוק, ורוד-בהיר, סגול-בהיר ולבן עם מעבר לפאנל מסוג LTPO בקצב רענון של 120 הרץ.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים