דיסקורד בדרך לפלייסטיישן בזכות שיתוף פעולה חדש עם סוני

Discord

סוני (Sony) הכריזה על שיתוף פעולה רשמי עם דיסקורד (Discord), בעלת פלטפורמת המדיה החברתית בעלת אותו השם, ובאותה מסגרת תשקיע סכום שאינו ידוע בדיסקורד כחלק מסבב גיוס ההון השמיני שלה.

סוני צפויה לעבוד עם דיסקורד discord על מנת להתאים את פלטפורמת הדיסקורד לקונסולת הפלייסטיישן, עם צפי השקה לפלטפורמה החדשה בתחילת 2022.

רק לאחרונה שמענו על ההחלטה של דיסקורד להישאר חברה עצמאית עם דחיית הצעת הרכישה של מיקרוסופט בגובה של למעלה מ-10 מיליארד דולר, אך אין זה אומר שהחברה מתנגדת לשיתופי פעולה עם חברות נוספות.

כחלק משיתוף הפעולה החדש עם דיסקורד, סוני צפויה לשלב את פלטפורמת הדיסקורד ב-PlayStation Network, הרשת החברתית של סוני, או אולי אף להחליף אותה לגמרי בתחילת 2022.

למרות שלסוני יש כיום פלטפורמה חברתית עצמאית המחברת בין משתמשי הפלייסטיישן, דיסקורד נחשבת כיום לפלטפורמה החברתית המובילה בעולם בתחום הגיימינג, אשר מציעה מגוון פיצ’רים גדול יותר מאלו שקיימים אצל סוני, דבר ה”קוסם” לסוני בעבור קונסולת הפלייסטיישן של החברה, במיוחד כאשר לוקחים בחשבון שלדיסקורד יש למעלה מ-140 מיליון משתמשי דיסקורד פעילים מדי חודש.

>> הצטרפו לערוץ הטלגרם של גאדג'טי

Playstation 5 (תמונה: Sony)
Playstation 5 (תמונה: Sony)

שילוב דיסקורד בקונסולת הפלייסטיישן של סוני צפוי להעלות את כל ה”ערך החברתי” של הקונסולה בצורה ניכרת, כאשר משתמשי הקונסולה יוכלו ליצור קשר עם קהל משתמשים גדול הרבה יותר מבעבר וללא מגבלה למשתמשי קונסולות בלבד.

עם זאת, נותר לחכות ולראות כיצד יראה אותו שילוב של דיסקורד בפלייסטיישן.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים