גוגל תאפשר לשמור תמונות מג’ימייל ישירות ל-Google Photos

גוגל (Google) הציגה שינוי קטן אך שימושי במיוחד לשירות המייל ג’ימייל (Gmail) – היכולת לשמור תמונות המתקבלות במייל ישירות ל-Google Photos, שירות אחסון התמונות הפופולרי של החברה, זאת בנוסף לאפשרות השמירה ל-Drive הקיימת כיום.

על פניו, מדובר באחד מהפיצ’רים הכי קטנים שאפשר לחשוב עליהם, אך זהו למעשה מקרה מעניין של “למה לא חשבו על זה קודם?”. האפשרות לשמירת קבצים מ-Gmail לגוגל דרייב קיימת כבר שנים, מה שמעלה את השאלה מדוע אף אחד בגוגל לא חשב לאפשר למשתמשים לאחסן תמונות מג’ימייל ישירות ב-Google Photos עוד קודם לכן.

>> הצטרפו לערוץ הטלגרם של גאדג'טי

האפשרות החדשה תהפוך להיות זמינה בשבועות הקרובים ותוסיף כפתור “שמור לתמונות” (Save to Photos) בצורת הלוגו של Google Photos, עם סימן “+” בתוכו, לצד אפשרות ה”הוסף לאחסון שלי” (Add to Drive) הקיימת בתפריט ה-Gmail כאשר משתמשים פותחים תמונה שנשלחה אליהם. הפיצר החדש יהיה זמין רק לתמונות בפורמט JPEG/JPG, אך לא  בפורמט PNG.

שמירת תמונות מה-Gmail ב-Google Photos (מקור גוגל)

אפשרות שמירת התמונות החדשה מ-Gmail ל-Google Photos תהפוך זמינה למשתמשים בהדרגה במהלך השבועיים הקרובים.

בניגוד לאחסון התמונות ב-Drive, השימוש בשמירת תמונות ל-Google Photos מאפשר גמישות גבוהה יותר בזכות מגוון הפיצ’רים היעודיים לתמונות הקיימים בשירות לעומת אחסון התמונות כקבצים בלבד בגוגל דרייב.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים