חדש בטלוויזיה: הסדרות והסרטים של פרטנר tv, יוני 2021

ממיר ושלט פרטנר TV (צילום: רונן מנדזיצקי, גאדג'טי) ממיר ושלט פרטנר TV (צילום: רונן מנדזיצקי, גאדג’טי)

שירות הסטרימינג פרטנר tv מציע מגוון תכנים חדשים שיהיו זמינים למנויים במהלך החודש הקרוב, בהם ניתן למצוא כמה קלאסיקות כמו מארי פופינס, הסרט של גופי ו”לוק סטוק ושני קנים מעשנים” של גאי ריצ’י, לצד מיני סדרה של ליאונרדו דיקפריו ו-3 עונות של הסדרה “פשע אמריקאי”.

תכני יוני 2021 בפרטנר TV

עד הקצה – החל מה-3 ביוני להזמנה ב-VOD בפרטנר TV

ג’וזף (בן וישו), עובד בעבודה משמימה ועגמומית כמאבטח בשדה התעופה של לונדון. מרד אימפולסיבי מוביל אותו למסע נטול עכבות ברחבי הבירה, כזה שגורם לו להרגיש חי בפעם הראשונה בחייו. סרט הביכורים של אניל קאריה, זוכה פרס בפסטיבל סאנדנס.

שלגיה ושבעת הגמדים – החל מה-3 ביוני ב-VOD בפרטנר TV

אגדה על נערה תמה שבורחת מאמה החורגת המרשעת ומוצאת מחסה אצל בביתם של שבעת הגמדים.

>> הצטרפו לערוץ הטלגרם של גאדג'טי

מאמא מיה – החל מה-4 ביוני בערוץ פרטנר סרטים וב-VOD בפרטנר TV

סרט ההמשך לסרט המוזיקלי עם השירים האהובים של להקת אבבא.

הזמן שחולף – החל מה- 6 ביוני בערוץ ים תיכוני (אפיק 36) בפרטנר TV

עלי, רב חובל שמעביר את רוב זמנו בים, חצוי בין אשתו ג’מילה וארבעת ילדיו שחיים בעוני באיסטנבול לבין המאהבת ההולנדית היפהפייה והמצליחה שלו קרולין. כשזו מגיעה לאיסטנבול בעקבותיו, המצב מסתבך עוד יותר.

פשע אמריקאי (3 עונות) – החל מה-7 ביוני ב-VOD בפרטנר TV

אנתולוגית פשע של היוצר ג’ון רידלי, זוכת שני פרסי אמי ושלל מועמדויות, עם רג’ינה קינג, פליסיטי האפמן ולילי טיילור. הסדרה מתמקדת בגזע, מעמד, ופוליטיקה מגדרית ועוקבת אחרי רצח על רקע גזעני והמשפט שלאחריו.

לשאת הלב – החל מה- 8 ביוני בערוץ ים תיכוני (אפיק 36) בפרטנר TV

אלבאן, סייעת רפואית, חיה חיי דוחק עם שני ילדיה לצד בעל אלכוהוליסט ומכור להימורים. חייה וחיי ילדיה משתנים בבת אחת בעקבות תאונת דרכים שמשפחה עשירה וחזקה מנסה בכל כוחה להשתיק את תוצאותיה.

מארי פופינס – החל מה-10 ביוני ב-VOD בפרטנר TV

הקלאסיקה המוסיקלית של דיסני עם ג’ולי אנדרוז בתפקידה הבלתי נשכח כאומנת-על שמופיעה ביום בהיר אחד בפתח דלתם של בנקאי עשיר המגדל שני ילדים מפונקים. בעזרת המון חום, אהבה, קסמים ועולם מצויר היא תלמד את בני המשפחה לאהוב ולתמוך אחד בשני.

מארי פופינס חוזרת – החל מה-10 ביוני ב-VOD בפרטנר TV

ג’יין ומייקל בנקס הם עכשיו כבר מבוגרים, ויחד עם שלושת ילדיו של מייקל, הם זוכים לביקור מפתיע של מרי פופינס. בעזרת כישוריה הקסומים וחברה ג’ק, היא עוזרת למשפחה למצוא מחדש את האושר שאבד מחייהם. (בכיכובן של אמילי בלאנט ומריל סטריפ).

גופי, הסרט – החל מה-17 ביוני ב-VOD בפרטנר TV

פנטזיה מוזיקלית על התבגרות ויחסים, וקבלת השונה בכיכובם של גופי הכלב ובנו.

עולם היורה: נפילת הממלכה – החל מה-22 ביוני בערוץ פרטנר סרטים וב-VOD בפרטנר TV

לאחר האסון של “עולם היורה” ב-2015 באי איסלה נובלר, הפארק נסגר, חברת אינג’ן מתמוטטת עקב פיצויי ענק ושוב הדינוזאורים מסתובבים חופשי באי במשך שלוש שנים. אך התפרצות געשית עומדת להתחולל על האי ולסכן את כל הדינוזאורים. (בכיכובם של כריס פראט, ברייס דאלאס הווארד וג’ף גולדבלום).

הטייקונים שבנו את אמריקה – החל מה-24 ליוני בימי חמישי ב -22:00 בערוץ ההיסטוריה בפרטנר TV

מיני סדרה שבין מפיקיה השחקן ליאונרדו דיקפריו, מתעדת בשלושה פרקים מרתקים את עלייתם המטאורית לצמרת והיריבות העזה בין אילי ההון והתעשייה ויליאם בואינג, וולטר קרייזלר, ג’יי. פי. מורגן ג’וניור ופייר דו פונט.

החל מיישום מהפכה בעולם המוטורי, דרך בניית גורדי שחקים ומונומנטים עצומים, ועד לכיבוש השמיים ופיתוח ענף התעופה שהיה קריטי לניצחון בעלות הברית במלחמת העולם השנייה, הטייקונים הללו הוכיחו כי השימוש הטוב ביותר בהון נעשה בידיהם של הנחושים והאמיצים, שלא רק הביאו להתאוששותה של אומה שלמה, אלא אף ידעו לשתף פעולה ולאחד כוחות מול האויב הגדול ביותר שקם לארה”ב.

לוק סטוק ושני קנים מעשנים – בכל יום חמישי בערוץ פרטנר סרטים (אפיק 4) וב-VOD בפרטנר TV

לאחר שהפסידו במשחק פוקר למאפיונר מקומי, ארבעה פרחחים מוצאים את עצמם במבוי סתום, או לחזיר את החוב או להפסיד את האצבעות. כשהם מחליטים לשדוד כנופיה אחרת, הכל מסתבך. סרט הפולחן של גאי ריצ’י. לאחר שהפסידו במשחק פוקר למאפיונר מקומי, ארבעה פרחחים מוצאים את עצמם במבוי סתום: או לחזיר את החוב או להפסיד את האצבעות. כשהם מחליטים שדוד כנופיה אחרת, הכול מסתבך.

המופע של גארפילד – עכשיו בערוץ לוגי וב-VOD בפרטנר TV

הרפתקאות של חתול חובב לזניה שבוחן את ההבדלים בין טוב לרע, ובין נכון ולא נכון.

חודש הגאווה ב- VOD:

  • ברש
  • עלטה
  • חיי עם ליברצ’ה
  • מילק
  • שאהבה נפשי
  • כחול הוא הצבע החם ביותר
  • עלטה
  • יוסי וג’אגר
  • בית אידאלי
  • לאהוב אותה

סרטים נוספים בערוץ פרטנר סרטים (אפיק 4) וב-VOD בפרטנר TV:

  • האחים בלוז
  • מועדון ארוחת הבוקר
  • גלדיאטור
  • נוטינג היל
  • שייקספיר מאוהב
  • נקמת היורמים
  • אקדמיה לשוטרים מתחילים


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים