חברת Anker משיקה אוזניות ומוצרים נוספים בישראל

אוזניות Soundcore Life Tune (מקור אנקר)

אנקר (Anker) ממשיכה להגדיל את היצע המוצרים שלה בישראל עם השקת שלושה דגמי אוזניות אלחוטיות ממותג ה-Soundcore של החברה, הכוללות את אוזניות ה-TWS מסננות הרעשים Life Dot 2 NC, אוזניות הספורט Spirit X2 ואוזניות הקשת מסננות הרעשים Life Tune, בנוסף לרכזת 7 ב-1 למחשבים ניידים עם חיבור USB-C של אנקר.

אוסף האוזניות החדש מצטרף לדגם ה-Liberty Air 2 Pro שהושקו בארץ בתחילת השנה כמו גם לאוסף אוזניות ורמקולים גדול של Soundcore.

אוזניות Soundcore Life Dot 2 NC

דגם האוזניות הראשון הוא ה-Soundcore Life Dot 2 NC, אוזניות TWS אלחוטיות עם סינון רעשים Multimode Hybrid ANC הנעזר ב-4 מיקרופונים מובנים.

האוזניות משתמשות במתאמי ה-AirWings של אנקר לנוחות משופרת באוזניים, ובדרייברי 11 מ”מ עם אקולייזר בו ניתן לשלוט באמצעות אפליקציית Soundcore היעודית. האוזניות מגיעות עם עמידות למים בתקן IPX5 ומציעות 7 שעות שימוש בטעינה אחת ועד 35 שעות שימוש עם מארז הטעינה.

>> הצטרפו לערוץ הטלגרם של גאדג'טי

אוזניות Soundcore Life Dot 2 NC (מקור אנקר)

אוזניות Soundcore Spirit X2

בעבור משתמשים ספורטיביים החברה מציעה את ה-Soundcore Spirit X2, אוזניות ספורט יעודיות המגיעות עם תופסנים היושבים על האוזניים למניעת נפילה של האוזניות בזמן האימון. הן עמידות במים ואבק בתקן ה-IP68 ומשלבות את טכנולוגיית ה-SweatGuard של החברה לעמידות בפני זיעה.

האוזניות מגיעות עם דרייברי 12 מ”מ בטכנולוגיית ה-BassTurbo של אנקר ליצירת באס חזק יותר, ומציעות זמן שימוש של עד 9 שעות בטעינה אחת ועד 36 שעות יחד עם מארז הטעינה.

אוזניות Soundcore Spirit X2 (מקור אנקר)

אוזניות Soundcore Life Tune

דגם אוזניות ה-Soundcore האחרון שנוחת בישראל הוא זה של אוזניות הקשת האלחוטיות Soundcore Life Tune. הן מגיעות עם שלושה מצבי סינון רעשים יעודיים, משתמשות בדרייברי 50 מ”מ המציעים איכות שמע Hi-Res גבוהה ומשלבות תג NFC מובנה לחיבור מהיר למכשירים סלולריים.

האוזניות מציעות עד 40 שעות שימוש עם סינון רעשים פעיל ועד 60 שעות ללא סינון רעשים ותומכות בטעינה מהירה המספיקה ל-4 שעות שימוש בטעינה של 5 דקות בלבד.

אוזניות Soundcore Life Tune (מקור אנקר)

רכזת מדיה למחשב

בנוסף לאוזניות ה-Soundcore, אפשר למצוא את רכזת ה-PowerExpand+ 7-in-1, רכזת חיבורים המיועדת לשימוש עם הדור החדש של המחשבים הניידים המגיעים בעיקר עם חיבורי USB-C.

הרכזת מגיעה עם 7 חיבורים הכוללים:

  • יציאת וידאו HDMI ברזולוציה של עד 4K.
  • זוג יציאות USB 3.0.
  • קורא כרטיסים מובנה לכרטיסי SD ו-microSD.
  • חיבור רשת קווי במהירות 1Gbps.
  • כניסת USB-C המיועדת לטעינה של המחשב הנייד המחובר בעוצמה של עד 60W.
רכזת PowerExpand+ 7-in-1 (מקור אנקר)

מחירים

אוזניות ה-Soundcore החדשות ורכזת ה-Anker זמינים למכירה במחירים הבאים:

  • אוזניות ה-Life Dot 2 NC יהיו זמינות במחיר של 499 ש”ח.
  • אוזניות ה-Spirit X2 יהיו זמינות במחיר של 549 ש”ח.
  • אוזניות ה-Life Tune יהיו זמינות במחיר של 549 ש”ח.
  • רכזת PowerExpand+ 7-in-1 זמינה במחיר של 279 ש”ח.

*חלק מהקישורים המופיעים בפוסט קשורים בתכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים