הוכרז: Forza Horizon 5 – משחק המירוצים בעולם הפתוח מגיע למקסיקו

Forza Horizon 5 (תמונה: Microsoft)

אחת ההכרזות שקיימה מיקרוסופט באירוע הראשי שלה בכנס המשחקים E3 2021 הוא משחק המירוצים Forza Horizon 5 החדש מבית חטיבת המשחקים שלה והמפתחת Playground Games.

מירוצי המשחק מתקיימים הפעם במקסיקו, בין המדברים לג’ונגלים, לערים עתיקות, חורבות נסתרות, קניונים עצומים וחופים מרהיבים, ישנו הר געש מושלג – שהוא הנקודה הכי גבוהה אי פעם בסדרת המשחקים. קמפיין המשחק הולך להפגיש את השחקנים עם דמויות חדשות ושינויי מזג אוויר דינמים שמתחלפים בכל שבוע ומבטיחים חווית משחק שונה בכל עונה בשנה.

>> הצטרפו לערוץ הטלגרם של גאדג'טי

בנוסף, המשחק מתהדר במצב מרובה משתתפים המאפשר לשחק עם שחקנים אחרים בסדרות של אתגרים מהנים (נדרש מנוי ל-Xbox Game Pass Ultimate או Xbox Live Gold).

בעוד ש-Forza Horizon 5 יהיה זמין גם לקונסולת הדור הקודם, ה-Xbox One, נראה שזה יהיה הכותר האחרון בסדרה אשר ייצא לקונסולה בגלל דרישות המשחק החדש שמבטיחות למנף ולנצל את העוצמה של הקונסולות החדשות עם תכונות כמו ray-tracing ורינדור המשחק ב-HDR, וכמו שאפשר לראות בטריילר המהפנט – מצפה לשחקנים חוויה מהממת והמכוניות מרגישות אמיתיות מאי פעם.

המשחק ישוחרר ב-9 בנובמבר לקונסולות ה-Xbox השונות ולמחשבים האישיים בגרסאות רגילות וגרסאות דלוקס. שחקנים עם מנוי Xbox Game Pass אשר רוכשים את גרסת הפרימיום יכולים ליהנות מגישה מוקדמת למשחק כבר ב-5 בנובמבר.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים