משחק מובייל חדש של “היטמן” כבר לא עוסק בסוכן אחד בלבד

Hitman Sniper: The Shadows (תמונה: Square Enix)

הזרוע הקנדית של חברת המשחקים Square Enix במונטריאול מביאה לנו משחק מובייל חדש בסדרת “היטמן” – “Hitman Sniper: The Shadows”, המתהדר בטריילר חדש שמבטיח להיות שונה ממשחקי הסדרה הקודמים.

המשחק יציג סיפור חדש לחלוטין ביקום משחקי “היטמן”, 7 שנים לאחר יציאת משחק המובייל הקודם בסדרה. העלילה מתרחשת לאחר היעלמותו של סוכן 47 ומתמקדת ב”צללים”, קבוצה של צלפים מיומנים הפועלים בחשאיות בעולם המתנקשים. כאשר ארגון פשע חדש מאיים על העולם, הסוכנת דיאנה בורווד והלשכה הבינלאומית להתנקשויות (ICA) מפעילים את חברי “הצללים” בכדי לנסות להביסם.

>> הצטרפו לערוץ הטלגרם של גאדג'טי

הטריילר מציג כרגיל את קולה של דיאנה המסבירה לנו על האיום החדש וחושפת כי היא הפעילה את היוזמה החדשה הקוראת לחברי “הצללים”, אשר נבחרו בקפידה על פי כישוריהם המרשימים. אנו רואים את אחד מחברי “הצללים” במהלך התנקשות, כאשר שאר חברי הקבוצה מצטרפים אליו בסיומו כדי להבהיר שהמשחק כבר לא עוסק רק בסוכן אחד כבעבר, אלא בקבוצה מגוונת.

Hitman Sniper: The Shadows (תמונה: Square Enix)
Hitman Sniper: The Shadows (תמונה: Square Enix)

זוהי הפעם הראשונה שדמותו של סוכן 47 לא תיכלל במשחק, ובמקומו נוכל לגלם חמש דמויות חדשות של חברי “הצללים”. כרגיל במשחק, השחקן יצטרך לפעול ביצירתיות, דיוק ולעולם לא להיחשף במשימות הסודיות. על השחקן לנצל את הסביבה והפרטים הייחודיים שברקע המשחק כדי לחסל את המטרות הבינלאומיות ולבנות מוניטין כחבר “הצללים”.

המשחק צפוי לצאת להורדה חינמית ב-iOS ואנדרואיד במהלך 2021.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים