חדש בטלוויזיה: סדרות וסרטי yes, יולי 2021

לוגו yes

החודש בערוצי הסדרות של yes הסדרות החדשות “הלוטוס הלבן” מבית HBO, וסדרות האקשן “משימה מיוחדת” ו“העוקץ: החזרה”. כמו כן יעלו עונות חדשות של “כנופיית המאיה”, “נפילות חדות” ו“בין הקצוות”. בנוסף, יעלה ספיישל סטנד אפ ראשון מסוגו שהקליטה הקומיקאית טיג נוטארו (“צבא המתים”) והפכה למופע הסטנדאפ המונפש הראשון.

בערוצי הסרטים יעלו בין השאר “פרוקסימה” עם מאט דילון ואווה גרין, “דולי ויילד המופלאה”, וסרט הקומדיה “הצילו את עצמכם!” על זוג צעיר שמחליט להתנתק מהעולם שבחוץ ולבלות בבקתה מרוחקת – מה שגורם להם לפספס פלישת חייזרים שמשמידה את האנושות.

>> הצטרפו לערוץ הטלגרם של גאדג'טי

כמו כן יעלו מספר סרטי דוקו מסקרנים ביניהם “להיות ענת קם”, טרנטינו: שמונת הראשונים” ו-“יום הולדת שמח מיסטר בין” שחוגג 30 שנה לדמות האיקונית.

סדרות yes ביולי 2021

כנופיית המאיה / Mayans M.C, עונה 3 – החל מ-1.7, ימי חמישי ב-22:00 ב-yes TV Action וב-yes VOD

עונה חדשה ומסקרנת לסדרת הבת של דרמת הפשע עטורת השבחים “ילדי האנרכיה” המתקיימת באותו יקום. הסדרה עוקבת אחר מועדון אופנוענים הנקרא “המאיה”. במרכזה של הסדרה נמצא איזיקיאל, “איז” EZ, רייס, מתלמד בסניף המועדון, בן מחונן למשפחה לטינית שהחלום האמריקאי שלו נלקח בידי אלימות הקרטל. כעת הצורך שלו בנקמה מוביל אותו לחיים שמעולם לא רצה.

בין הקצוות / Mr. Inbetween, עונה 3 – החל מ-1.7, ימי חמישי ב-22:50 ב-yes TV Action וב-yes VOD

עונה שלישית ואחרונה לדרמת הפשע האוסטרלית המצליחה, אודות ריי, שחי “בין הקצוות” – מתנקש אכזרי וקשוח שהוא גם אבא מקסים, בן זוג תומך וחבר נאמן. ריי “מטפל באנשים” – גובה חובות, משחרר אותם מסמים ואקדחים ועוד.. לא פעם הוא מוצא את עצמו מנסה לנווט בין עבודתו הקשוחה לחייו האישיים המסובכים גם כך ונגרר לתוך סיטואציות קיצוניות ומטורפות עד כדי פרועות ומצחיקות. הוא דורש כבוד ולא אוהב כשאחרים מתעלמים מהקוד האתי המובהק שלו. כאשר עבודתו ההפכפכה מתנגשת עם חייו האישיים, הוא מוצא את עצמו נאבק להישאר בשליטה בכל החזיתות.

אבא מטפלת , עונה 3 – החל מ-1.7, ב-yes VOD Kids

נפילות חדות / Black Monday, עונה 3 – החל מ-4.7, ב-yes VOD

עונה חדשה לדרמה הקומית והשערורייתית מבית Showtime בכיכובם של זוכה גלובוס הזהב דון צ’ידל (“מלון רואנדה”, “הנוקמים: מלחמת האינסוף”), זוכה הגראמי אנדרו רנלס (“בנות”) ורג’ינה הול (“טיול בנות”). בעונה החדשה, הצוות השערורייתי מוכן לקבל בזרועות פתוחות את שנות ה-90 על תפארתן. צוות “הילדים הרעים” צופים בעולם הפיננסי שכל החוקים בו השתנו ומחליטים לשנות את כללי המשחק. ולמרות שהאופק לא תמיד נראה ורוד החבורה הזאת משחקת את המשחק כדי להישאר והיא תתעקש על כך.

פוזה / Pose, עונה 3 – החל מ-7.7, ימי רביעי ב-21:30 ב-yes TV Drama וב-yes VOD

עונה חדשה ואחרונה שתתרחש בשנת 1994, ימים קשים של התפשטות מגפת האיידס. העונה תעסוק באקטיביזם, בצדק חברתי, במאבק באפליה, שימוש בסמים והתמודדות עם אובדן חברים, אבל תתרכז גם בתחומים הנושאים בחובם תקווה כמו משפחה ואהבה. בלנקה נאבקת לאזן בין היותה אם, רצונה להיות בת זוג אוהבת ותומכת לאהבה החדשה שבחייה ואחות סיעודית שמתמודדת עם המוות וההרס שזורעת המגפה. זוהי תקופה קשה, תקופה בה סיבת המוות המובילה בגילאים 25 ל-44 באמריקה היא נגיף האיידס, גם פריי טול נאבק בבעיות בריאות מטרידות.

בוקר אחד / Keeping Faith, עונה 3 – כל הפרקים החל מ-8.7, ב-yes VOD

פיית’ הוולס, עורכת דין, אמא ורעיה, מוצאת עצמה בתוך פרשה מסתורית כשבעלה ושותפה לעסק אוון, נעלם בבוקר אחד. בלית ברירה היא נגררת אל תוך ארגון הפשע שמסתבר שאוון הוא חלק ממנו, בעודה מנסה להחזיר את חיי משפחתה לשגרה. כעת, בעונה החדשה פיית’ נאלצת להתמודד עם פירוק נישואיה ולומדת לחיות את החיים מחדש, זה במקביל למקרה רפואי משפטי מורכב ורגיש אודות נער חולה – מקרה שעומד להיות אחד הגדולים שעליהם עבדה.

העוקץ: החזרה / Leverage: Redemption, עונה 1 – כל הפרקים החל מ-11.7, ב-yes VOD.

צוות העוקץ חוזר! כזכור, הסדרה המקורית עוקבת אחר צוות של חמישה גנבים שפועלים כסוג של רובין הוד מודרניים ומסייעים לאנשים הנפגעים ממונופולים וגורמים רבי כוח. הסדרה המקורית זכתה ל-5 עונות ושודרה ב-yes בשנים 2008- 2012 והן זמינות לצפייהב-VOD. כעת, צוות העוקץ חוזר עם כוחות ומוטיבציה חדשים. הצוות צפה תקופה ארוכה מהצד בעשירים ובעלי העוצמה הממשיכים לקחת את מבוקשם ללא השלכות. הם מבינים כי בשמונה השנים שחלפו מאז עבודתם האחרונה דברים השתנו ולבעלי ההון נהיה קל יותר – ולפעמים אפילו חוקי – להתעשר ולרסק כל מי שנקרה בדרכם.

הלוטוס הלבן / The White Lotus, עונה 1 – החל מ-12.7, ימי שני ב-yes VOD

סדרה חדשה ומסקרנת מבית HBO ומבית היוצר של מייק וויט (“מוארת”). הסדרה מספרת את סיפורן של מספר דמויות מעניינות ומורכבות שנמצאות, כל אחת מהסיבות שלה בריזורט מפנק ואקסקלוסיבי בהוואי המהממת.

רצח בחווה הלבנה / White House Farm, עונה 1 – כל הפרקים החל מ-15.7, ב-yes VOD

דרמת פשע בריטית בת 6 חלקים המבוססת על אירועים אמתיים שהתרחשו באסקס באוגוסט 1985. חמישה מבני משפחת במבר-קאפל נורים למוות בחוות הבית הלבן. המשטרה, בראשות המפקח הראשי טאף ג’ונס וסגנו סטן ג’ונס, נקראת לחקור את המקרה. בתשאול בנם של משפחת במבר, עולה הטענה כי אחותו שסבלה מסכיזופרניה, “השתוללה”, אחזה ברובה והרגה את הוריהם ואת התאומים שלה בני ה-6. ככל שמעמיקה החקירה בפרשת הרצח המסעיר, מתגלה טוויסט שחושף סיפור מפתיע והרסני.

חיים ביחד / Life, עונה 1 – החל מה-18.7, ימי ראשון ב-21:00 ב-yes TV Drama וכל הפרקים כבר זמינים ב-yes VOD

גל של 30 מטר / 100 Foot Wave, עונה 1 – החל מ-19.7, ימי שני ב-21:00 ב-yes דוקו וב-yes VOD

סדרה דוקומנטרית בת 6 פרקים המלווה קבוצת גולשים בחיפושם אחר הגלים הגדולים והמסוכנים ביותר בכפר החוף הקטן נזרה בפורטוגל.

משימה מיוחדת / Professionals, עונה 1 – כל הפרקים החל מ-19.7, ב-yes VOD

סדרת אקשן הרפתקאות המבוססת על הסרט Soldiers Of Fortune מ- 2012 בכיכובם של כריסטיאן סלייטר ושון בין. הסדרה עוסקת בריגול בינלאומי וחבלה תאגידית על רקע המרוץ לחלל של עשירי המגזר הפרטי. לאחר התפוצצות לווין רפואי ניסיוני, המיליארדר פיטר סוואן (ברנדן פרייזר, “המומיה”) וארוסתו, ד”ר גרסיאלה דווילה (אלנה אניאה, “וונדר וומן”), פונים בבקשת עזרה לוינסנט קורבו (טום ולינג, “סמולוויל”), קצין מודיעין בעברו. קורבו מרכיב צוות של אנשי מקצוע מנוסים במטרה לחקור את הפיצוץ המסתורי. הצוות מבין ששילוב בין יריביו העסקיים של סוואן, פקידי ממשלות מושחתות וארגוני פשע הם העומדים מאחורי ההתקפה וכעת עליהם להחליט איך מתקדמים עם המידע החדש.

עושות כותרות / The Bold Type, ספיישל הסיום – יום שני, ה-7.7, ב-21:30 ב-yes TV Drama וב-yes VOD ב-4.7.

פלמח, עונה 2 – החל מ-22.7, ב- yes VOD KIDS

כמו בעונה הראשונה, גם הפעם עלילת המתח המרכזית של העונה תהיה פעילותם של גיבורינו הנערים מול הבריטים, אשר תציב אותם במרכזם של כמה מהאירועים האמתיים והסוערים ביותר בין השנים 1946-1947 ביניהם הפריצה לכלא עכו והמאבק להבאת ספינת המעפילים אקסודוס ועוד. הנערות והנערים יעמדו מול יריב בריטי חדש וחסר רחמים, שינסה לחבל בעיקר בהמלצת שליחי וועדה בינלאומית שמגיעה לישראל, שתפקידה הוא להמליץ על הקמת מדינה יהודית ולשקול מחדש את כל מה שהאמינו בו. החל מה-25.7 גם בערוץ Teennick.

המירוץ לדראג של רו פול: אולסטארס / RuPaul’s Drag Race: All Stars, עונה 6 – החל מ-24.7, ב-yes VOD

בוגרת-כזה / Grown-ish, עונה 4 – החל מ-24.7, ימי שבת ב-18:15 ב-yes TV Comedy וב-yes VOD

טיג נוטארו: מצוירת / Tig Notaro: Drawn, ספיישל סטנדאפ מצויר – החל מ-26.7, ב-yes VOD

ספיישל סטנד אפ מיוחד במינו מבית HBO עומד להגיע אל הטלוויזיה, כזה שלא נראה כמותו עוד אף פעם על המסך. הקומיקאית המוערכת טיג נוטארו מככבת בסטנד אפ המונפש הראשון אי פעם.נוטארו הינה יוצרת מעורכת מאוד הידועה כמדבבת, שחקנית, תסריטאית, שדרנית רדיו וסטנדאפיסטית בחסד. היא זכתה להכרה רחבה בעקבות ההתמודדות הפומבית שלה עם מחלת הסרטן ונכנסה בשנת 2014 לרשימת “נשים שמשנות את העולם” שפרסם המגזין “ביזנס אינסיידר” ולרשימת 50 האנשים המצחיקים ביותר” של מגזין המוזיקה הנחשב “רולינג סטון”.

סרטי yes ביולי 2021

פרוקסימה / Proxima (שנת 2019) – יום חמישי, 1.7, ב-21:00 ב-yes Movies Drama וב-yes VOD

בלייד ראנר 2049 / Blade Runner 2049 (שנת 2017) – יום שישי, 2.7, ב-22:00 ב-yes Movies Action וב-yes VOD

שנת חיים / Life in a Year (שנת 2020) – יום שבת, 3.7, ב-21:00 ב-yes Movies Drama וב-yes VOD

דולי ויילד המופלאה / How to Build a Girl (שנת 2019) – יום חמישי, 8.7, ב-21:30 ב-yes Movies Comedy וב-yes VOD

ארץ החלומות / Dreamland (שנת 2019) – יום שישי, 9.7, ב-22:00 ב-yes Movies Drama וב-yes VOD

ג’ומנג’י: שורדים בג’ונגל / Jumanji: Welcome to the Jungle (שנת 2017) – יום שישי, 9.7, ב-22:00 ב-yes Movies Action וב-yes VOD

טרנטינו: שמונת הראשונים / QT8: The First Eight (שנת 2019) – יום שני, 12.7, ב-23:30 ב-yes דוקו וב-yes VOD

יומולדת שמח מיסטר בין / Happy Birthday Mr. Bean (שנת 2021) – יום חמישי, 15.7, ב-22:00 ב-yes דוקו וב-yes VOD

עונת השמחות / Happiest Season (שנת 2020) – יום שישי, 16.7, ב-21:30 ב-yes Movies Comedy וב-yes VOD

אמהות ובנות / The Rest of Us (שנת 2019) – יום שישי, 16.7, ב-21:00 ב-yes Movies Drama וב-yes VOD

המגשר / Beirut (שנת 2018) – יום שבת, 17.7, אחה”צ ב-yes Movies Action וב-yes VOD

הצילו את עצמכם! / Save Yourselves! (שנת 2020) – יום חמישי, 22.7, ב-21:30 ב-yes Movies Comedy וב-yes VOD

מועדון הבישול האיטלקי / The Food Club (שנת 2020) – יום שישי, 23.7, ב-21:00 ב-yes Movies Drama וב-yes VOD

ורד צהוב / Yellow Rose (שנת 2019) – יום שבת, 24.7, אחה”צ ב-yes Movies Drama וב-yes VOD

נדיה, פרפר / Nadia, Butterfly (שנת 2020) – יום שבת, 24.7, ב-23:40 ב-yes Movies Drama וב-yes VOD

הכנות להיות יחד לזמן בלתי ידוע / Preparations to be Together For an Unknown Period of Time (שנת 2019) – יום שני, 26.7, ב-21:00 ב-yes Movies Drama וב-yes VOD

להיות ענת קם / Riding With a Spy (שנת 2021) – יום רביעי, 28.7, ב-21:00 ב-yes דוקו וב-yes VOD

הנערה עם הצמיד / The Girl With A Bracelet (שנת 2019) – יום חמישי, 29.7, ב-21:00 ב-yes Movies Drama וב-yes VOD

תיכון פיצוץ / Spontaneous (שנת 2020) – יום חמישי, 29.7, ב-22:00 ב-yes Movies Comedy וב-yes VOD

מבחר סרטי VOD בתשלום נוסף:

זכרון קצר | Little Fish – החל מ-1/7 – דרמה רומנטית. זוג נשוי טרי נאבק כנגד כל הסיכויים לשמר את אהבתם בימים בהם מגפה עולמית משתוללת וגורמת לאזרחים לאבד בפתאומיות את זיכרונם. עם: אוליביה קוק, ג’ק אוקונל. במאי: צ׳אד הרטיגן.

באושר | Happily – החל מ-15/7 – קומדיה רומנטית ייחודית. החיים של זוג נשוי ודביק במיוחד מתערערים לאחר ביקור של אדם זר ומסתורי בביתם, ביקור שיביא אחריו מציאת גופה ויציאה לחופשה כפויה עם חבריהם, הקנאים לקשר שלהם… עם: קארי בישה, ג’ואל מקהייל. במאי: בן-דוד גרבינסקי.

המרחק ביניהם | The Space Between – החל מ-15/7 – דרמה קומית מרגשת בכיכובו של קלסי גראמר (‘פרייז’ר’). בחור צעיר נשלח מטעם חברת התקליטים בה הוא עובד לביתו של רוקיסט מזדקן במטרה לגרום לו לחתום על ויתור החוזה שלו בחברה, העניינים משתבשים כשהשניים מתחילים להתחבר…

לילה בספריה | The Public – החל מ-15/7 – דרמה עתירת כוכבים בהשתתפות אמיליו אסטבז, אלק בולדוויין, טיילור שילינג, כריסטיאן סלייטר ואמיליו אסטבז (שגם ביים וכתב את התסריט). קבוצת חסרי בית מאוהיו נאלצת לתפוס מחסה בספרייה ציבורית ממזג האוויר הקפוא ששורר במדינה, בעוד המקלטים שמספקת העירייה מלאים עד אפס מקום. כשהם מסרבים להתפנות, ראש העיר והמשטרה מתייחסים למהלך כאל הפגנה אלימה, והאירוע יוצא מכלל שליטה.

בואו נברח | Come Away – החל מ-22/7 – פנטזיה קסומה בכיכובה של אנג’לינה ג’ולי המבוססת על האגדות הקלאסיות האהובות “אליס בארץ הפלאות” ו”פיטר פן”. לאחר מות אחיהם הבכור, מנסים אליס ופיטר לעזור להוריהם להתגבר על האובדן. הבחירה בין המציאות לפנטזיה תוביל אותם למסע מעבר לכל דמיון הכולל מסיבות תה, קרבות חרבות והרפתקאות על ספינות פיראטים. עם: מייקל קיין. במאית: ברנדה צ’פמן.

כסף צעיר | Echo Boomers – החל מ-28/7 – דרמת פשע המבוססת על סיפור אמיתי. בימים של משבר כלכלי, מחליטה קבוצה של סטודנטים צעירים לצאת ולגנוב יצירות אמנות יקרות ערך מהבתים של המשפחות העשירות ביותר בשיקגו. עם: פטריק שוורצנגר, מייקל שאנון. במאי: סת’ סבוי.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים