הוכרז: ROG Spatha X – עכבר גיימינג עם 12 כפתורים למשחקי MMO

עכבר גיימינג ROG Spatha X (מקור אסוס)

חברת אסוס (ASUS) הכריזה על עכבר הגיימינג ROG Spatha X ממשפחת מוצרי ה-Republic of Gamers, המגיע כעכבר גיימינג יעודי למשחקי רשת מרובי משתתפים (MMO) עם לא פחות מ-12 כפתורים הניתנים לתכנות, כאשר הוא מיועד לשימוש במצב חוטי ואלחוטי.

עכבר ה-Spatha X החדש שומר על עיצוב עכבר ה-Spatha המקורי של ASUS מ-2016, כאשר הוא מציע לא מעט שיפורים בהשוואה לדגם הקודם, בהם קפיצה מחיישן 8200DPI ל-19000DPI בדגם החדש עם אפשרות לשינוי ה-DPI באמצעות גלגלת העכבר. בנוסף, הדגם החדש משלב מקשי ROG Micro Switch הניתנים להחלפה בקלות במידת הצורך, בעבור 12 הכפתורים הניתנים לתכנות.

>> הצטרפו לערוץ הטלגרם של גאדג'טי

העכבר מציע אפשרות לשימוש חוטי עם כבל ROG Paracord, שנועד להחליק בקלות על שולחן העבודה, או באמצעות חיבור RF 2.4GHz דרך מעמד הטעינה היעודי של העכבר, המשמש גם כמשדר וגם כמד סוללה עם נורת לד המשנה את הצבע בהתאם למצב הסוללה.

העכבר משלב 3 אזורי תאורת RGB נפרדים, כאשר לפי החברה הסוללה המובנה אמורה להספיק לעד 67 שעות שימוש רצופות ללא תאורת RGB פעילה. מעמד הטעינה תומך בהטענה מהירה של העכבר, המספקת 12 שעות משחק בטעינה של 15 דקות בלבד.

עכבר גיימינג ROG Spatha X (מקור אסוס)

עכבר ה-ROG Spatha X החדש של ASUS יהיה זמין למכירה החל מה-24.6 במחיר של 150 דולר.

בעוד שלא חסרים עכברי גיימינג בשוק, עכבר ה-Spatha X החדש של ASUS מיועד לסוג ספציפי מאוד של משחקים, משחקי רשת מרובי משתתפים, ומאפשר לשחקן לנצל את מלוא היכולת של העכבר עם 12 הכפתורים שלו לביצוע פעולות מרובות בצורה מהירה במשחק.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים