טיקטוק מציגה: TikTok Jump – קישורים חכמים מסרטונים באפליקציה

TikTok Jump (מקור TikTok)

טיקטוק (TikTok), הרשת החברתית הפופולרית המאפשרת למשתמשיה להעלות סרטונים קצרים, הכריזה על TikTok Jump, פיצ’ר חדש שנועד לשפר את חווית השימוש של הצופים המשתמשים באפליקציה על ידי שילוב קישור “קפיצה” (Jump) מהסרטונים עצמם למגוון שירותים נתמכים, בהם Whisk, Breathwrk, Wikipedia ועוד.

בעוד שטיקטוק עצמה היא פלטפורמה פופולרית במיוחד, המדיה העיקרית בה הוא סרטוני הטיקטוק הקצרים אותם רואים המשתמשים. עכשיו, עם הוספת פיצ’ר ה-TikTok Jump החדש, יוצרי התוכן בטיקטוק יוכלו להפנות את הצופים שלהם לפלטפורמות אחרות לקבלת מידע נוסף על הסרטון.

>> הצטרפו לערוץ הטלגרם של גאדג'טי

בין השירותים הנתמכים כיום אפשר למצוא את Whisk המיועד לשיתוף מתכונים, כך שיוצר סרטון בטיקטוק שמצלם את עצמו מכין מנה מסויימת יוכל להפנות את הצופים שלו למתכון המלא בשירות. שירות נוסף ומוכר במיוחד הוא ויקיפדיה, יוצרים יוכלו להפנות את הצופים שלהם לערכים בוויקיפדיה ישירות מהסרטון לקבלת מידע נוסף.

בעוד שפיצ’ר ה-Jump תומך כיום בשישה שירותי צד ג’ קיימים, החברה צפויה להוסיף שירותים נוספים בהמשך, כאשר היא מאפשרת לכל שירות צד ג’ להירשם ל-TikTok Jump על מנת לשלב קישור בסרטונים.

עם הפופולריות ההולכת וגדלה של טיקטוק ברחבי העולם, הפלטפורמה משמשת כיום יוצרי תוכן רבים לצרכים שונים. עם הוספת פיצ’ר ה-TikTok Jump, שיופיע כ”קישור” מעל שם המשתמש בסרטון, יוצרי התוכן יוכלו להפנות את הצופים שלהם לשירותים נוספים לקבלת מידע נוסף על הנעשה בסרטון, דבר שלא היה אפשרי בצורה נוחה עד היום.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים