אסוס חושפת מסך גיימינג ענק ברזולוציית 4K במיוחד ל-Xbox

מסך ROG Strix XG43UQ Xbox Edition (מקור אסוס)

חברת אסוס (ASUS) הכריזה על מסך ה-ROG Strix XG43UQ Xbox Edition, גרסה מיוחדת של מסך הגיימינג Strix XG43UQ ממשפחת ה-ROG של החברה, המגיע בגודל 43 אינץ’ ומותאם במיוחד לשימוש עם קונסולת ה-Xbox של מיקרוסופט, כאשר הוא מגיע עם אישור ה-Designed for Xbox החדש של החברה.

בדומה ל-Momentum 559M1RYV של פיליפס, כך גם מסך ה-Strix XG43UQ Xbox Edition החדש של ASUS מגיע כ”זן חדש” של מסכי גיימינג המיועדים לשימוש במיוחד בעבור קונסולת ה-Xbox, כאשר הוא מתבסס על מסך ה-Strix XG43UQ הרגיל, אך מציע התאמות לקונסולת ה-Xbox, בהן תמיכה בפרופיל הצבע HGiG לתמיכה משופרת ב-HDR במשחקים תומכים.

>> הצטרפו לערוץ הטלגרם של גאדג'טי

המסך מגיע בגודל של 43 אינץ’ עם פאנל VA ברזולוציית 4K UHD העומד ב-90% מתקן הצבעים DCI-P3 ובתקן ה-DisplayHDR 1000. בעוד המסך עצמו תומך בתדר רענון של 144Hz עם זמן תגובה של 1ms MPRT הוא מיועד לשימוש בתדר 120Hz VRR בעבור הקונסולות החדשות עם חיבור ה-HDMI 2.1, כאשר הוא מגיע בנוסף עם טכנולוגיית ה-ELMB (ר”ת Extreme Low Motion Blur) של אסוס, טכנולוגיית השידור DSC (ר”ת Display Stream Compression) וצמד רמקולי 10W מובנים.

מסך ROG Strix XG43UQ Xbox Edition (מקור אסוס)

מאט קסרינג, מנהל שותפויות החומרה של Xbox אמר:

בצוות ה-Designed for Xbox אנו שואפים תמיד לשפר את חווית המשחק עבור האוהדים שלנו. אנו שמחים להכריז על השותפות שלנו עם Republic of Gamers של ASUS כדי לספק מסכי משחק חדשים המאפשרים לשחקנים לנצל עד תום את המהירות, הביצועים והטכנולוגיה של Xbox Series X|S.

מפרט טכני:

  • גודל – 43 אינץ’, פאנל VA.
  • רזולוציה – 4K UHD של 3840×2160 ביחס 16:9.
  • תקן צבעים – DCI-P3 90% / sRGB 125%.
  • תקן HDR – מאושר DisplayHDR 1000.
  • תדר רענון – 144Hz.
  • מהירות תגובה – 1ms MPRT.
  • חיבורים – HDMI 2.1×2, HDMI 2.2×2, DisplayPort 1.4×1 ו-2 חיבורי USB 3.0.
  • רמקולים – 10W x2.

מסך ה-ROG Strix XG43UQ Xbox Edition החדש של ASUS יהיה זמין למכירה החל מחודש אוקטובר הקרוב במחיר של 1399 דולר.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים