אינסטגרם צפויה לשלב את הפוסטים המומלצים בפיד הראשי של המשתמש

דיווח חדש חושף כי פייסבוק (Facebook) צפויה להתחיל בקרוב בניסוי שישנה באופן ניכר את חווית השימוש באינסטגרם (Instagram), עם שילוב הפוסטים המומלצים (Suggested Posts) בתוך הפיד הראשי של המשתמש, כך לפי אתר TechCrunch. השינוי יערבב בין פוסטים שהמשתמשים רוצים לראות ובין אלו שאינסטגרם רוצה להראות להם.

על מנת להבין את גודל השינוי אותו פייסבוק מתכננת לערוך באינסטגרם, יש לזכור כי עד עכשיו משתמשים ראו בפיד החדשות שלהם את הפוסטים אותם פרסמו החברים אחריהם הם עוקבים, כאשר בסוף הפיד הרגיל אינסטגרם הוסיפה את הפוסטים המומלצים.

>> הצטרפו לערוץ הטלגרם של גאדג'טי

כעת, עם תחילת הניסוי שיבוצע בהתחלה באופן מצומצם במספר מדינות, משתמשים יראו בפיד שלהם את הפוסטים המומלצים של אינסטגרם בין הפרסומים הרגילים שהם רוצים ובחרו לראות. בעוד שהם יוכלו לבטל את האפשרות החדשה של אינסטגרם למשך 30 יום, סביר להניח כי זה יהיה פתרון זמני לשינוי החדש. החברה צפויה להציג בנוסף ממשק חדש להתאמת אותם פוסטים מומלצים לנושאים הרלוונטיים להם יותר.

פוסטים מומלצים באינסטגרם (מקור אינסטגרם)

השינוי באופן הצגת הפוסטים באינסטגרם צפוי להעלות באופן ניכר את כמות החשיפה של אותם פוסטים מומלצים על ידי החברה, אך גם להפריע לא מעט למשתמשים שרק רוצים לראות את הפוסטים שהעלו משתמשים אחריהם הם עוקבים. כמו בכל “ניסוי” אחר אותו עורכת פייסבוק, סביר להניח כי השינוי יגיע בסופו של דבר לכלל המשתמשים באינסטגרם.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים