דיווח: אפל שוקלת פיתוח אייפד ענק עם מסך 14~16 אינץ’

Apple (צילום: אופק ביטון, גאדג'טי) Apple (צילום: אופק ביטון, גאדג’טי)

מהנדסי אפל (Apple) בודקים אפשרות לפתח אייפד ענק שצפוי להגיע עם מסך בגודל שנע בין 14 ל-16 אינץ’, כך לפי דיווח חדש של אתר בלומברג, פיתוח שבמידה ויצא לפועל יגיע אחרי 2023 ויטשטש את ההבדלים בין ניידי ה-MacBook וטאבלטי ה-iPad של החברה.

בזמן שה-iPad Pro 2021 האחרון של אפל הגיע עם מסך 12.9 אינץ’, הדיווח החדש מראה כי מהנדסי אפל “משתעשעים” ברעיון ליצור אייפד ענק עם מסך של 14 עד 16 אינץ’ שיתחרה למעשה כבר בניידי ה-MacBook של החברה.

>> הצטרפו לערוץ הטלגרם של גאדג'טי

בעוד שבמחשבה ראשונה מדובר על קפיצה גדולה מדי בגודל המסך לטאבלט רגיל, אפשר לחשוב על טאבלט iPad ענק כעל מחשב נייד חסר מקלדת, וזאת מאחר והדור הנוכחי של ה-iPad Pro משתמש בשבב ה-Apple M1 של החברה המסוגל להריץ גם את מערכת ה-macOS בנוסף ל-iPadOS.

טאבלט ה-iPad Pro 2021 (מקור אפל)

בהתחשב בעובדה כי כבר היום טאבלט ה-iPad הגדול יכול להחליף בעבור רבים את המחשב הנייד שלהם באמצעות שימוש במקלדת היעודית שלו, טאבלט גדול אף יותר עם מסך של “מחשב נייד” יכול לתת מענה ליותר משתמשים ולשמש כפתרון ה-2 ב-1 של אפל, שאיננה מציעה כיום מחשבים עם מסכים שניתן לסובב לגמרי.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים