דיל: Sensibo Air ו-Sensibo Sky V2 בהנחה

Sensibo Air (תמונה: Sensibo) Sensibo Air (תמונה: Sensibo)

כחודש לאחר שהושק, מגיע מבצע עדכני לבקר המזגן החדש של חברת סנסיבו, ה-Sensibo Air, זה זמין במחיר של 299 ש”ח (במקום 339), כאשר הדגם הקודם בסדרה, ה-Sensibo Sky V2, זמין במחיר של 189 ש”ח לצבע השחור בלבד (במקום 229). ההנחות מופיעות בעגלת הקניות בהזנת קוד הקופון GadgetyKSP.

בקר השליטה החכם Sensibo Air מגיע בעיצוב חדש לחלוטין ומוסיף תמיכה ב-HomeKit של אפל לניהול מוצרי הבית החכם דרך הטלפון. הוא מאפשר שליטה בפעולת המזגן הביתי עם אפשרות למדידת טמפרטורה ולחות במקום בו יוצב החיישן. כמו בקרים קודמים של החברה, גם ה-Sensibo Air מאפשר גישה לתפעול והפעלת המזגן דרך אפליקציה פשוטה ונוחה בטלפון, גם אם אתם לא נמצאים בבית, כך שניתן להפעיל את המזגן מרחוק דרך האפליקציה בטלפון, וזו תתקשר עם הבקר בבית דרך רשת ה-WiFi הביתית.

הבקר החכם מדגם Sensibo Sky V2 מסוגל לעבוד מול מגוון רחב מאוד של מזגנים ומאפשר שליטה מלאה על המזגן ישירות מהאפליקציה בסמארטפון ללא התקנות מסובכות ומדובר ברכיב קומפקטי למדי המתחבר לחשמל ודורש רק קשר עין עם המזגן כדי לשמש כשלט רחוק מבוסס אינפרה-אדום.

בקר שליטה חכם למזגנים Sensibo Sky דור 2 (תמונה: Sensibo)
בקר שליטה חכם למזגנים Sensibo Sky דור 2 (תמונה: Sensibo)

באמצעות האפליקציה תוכלו לשלוט במספר יחידות של סנסיבו שהתקנתם בבית ולהפעיל פונקציות שונות:

  • תכנון אוטומטי – קביעת טמפרטורת המזגן בשעות שונות ביום (חם על הבוקר או לכבות בשעה בה הולכים לישון).
  • זיהוי טמפרטורה ולחות לשם התאמת אופי הפעולה של המזגן בבית באופן אוטומטי.
  • כיבוי והדלקה בעת כניסה ויציאה של בני המשפחה מהבית.
  • הפעלה קולית באמצעות רמקולים חכמים דוגמת Amazon Echo ו-Google Home.
  • הפעלת סט פקודות בהתממשקות עם IFTTT (ראו הרשימה כאן)

למידע נוסף ולרכישה: Sensibo Air | Sensibo Sky V2


*חלק מהקישורים המופיעים בפוסט קשורים בתכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים