מותג פתרונות הניקוי החכמים MOVA מגיע לישראל עם שני שואבי אבק רובוטיים

מותג מוצרי הניקיון החכמים MOVA מגיע לישראל בייבוא רשמי של חברת רונלייט, כאשר החברה משיקה את צמד שואבי האבק הרובוטיים השוטפים MOVA L600 ו-MOVA Z500 המציעים עוצמת שאיבה של 4000Pa ו-3000Pa, בהתאמה, ויכולים לעבוד עד כשעתיים וחצי ולנקות שטח של כ~250 מ”ר.

שואבי האבק הרובוטיים החדשים של MOVA מצטרפים לסדרת שואבי האבק הרובוטיים של VIOMI המיובאים רשמית על ידי רונלייט כיום. בעוד שמותג MOVA אינו מוכר לרבים בארץ, שואבי האבק הרובוטיים של החברה מיוצרים למעשה על ידי DREAME, אחת מיצרניות שואבי האבק הגדולות בעולם.

>> הצטרפו לערוץ הטלגרם של גאדג'טי

שואבי ה-MOVA L600 ו-MOVA Z500 מגיעים עם מפרט דומה יחסית, כאשר דגם ה-L600 מציע עוצמת שאיבה גדולה יותר של 4000Pa ומשתמש בניווט לייזר LDS, לעומת ה-Z500 המגיע עם עוצמת שאיבה של 3000Pa ומשתמש בניווט vSLAM להתמצאות ברחבי הבית. שאר המפרט דומה יחסית, עם יכולת זיהוי לשטיחים וחציית מכשולים בגובה של עד 2 ס”מ, כאשר השואבים מגיעים עם מיכל פסולת גדול בקיבולת של 570 מ”ל, מיכל מים של 270 מ”ל וסוללת 5200mAh המספיקה לשימוש של עד שעתיים וחצי ולניקוי שטח של כ~250 מ”ר.

שואב האבק הרובוטי MOVA L600 (מקור MOVA)

חברת רונלייט מסרה:

עם הצטרפות המותג MOVA אל שורת המותגים הבינלאומיים שאנו מייצגים בישראל, אנו מרחיבים את היצע הפתרונות שלנו לצרכן הישראלי בתחום החשמל והטכנולוגיה השימושית לבית. כך, כחברה השואפת תמיד להביא את הטכנולוגיה החדשה ביותר אל כל בית בישראל, החיבור שלנו למותג הוא טבעי ומתבקש, כאשר מהצד שלנו אנו מבטיחים את כל היתרונות של רכישה בישראל: מגוון מוצרים, שירות, אחריות מקיפה ומחיר תחרותי.

צמד שואבי האבק הרובוטיים החדשים של MOVA זמינים למכירה בארץ, כאשר שואב ה-L600 זמין במחיר של 1449 ש”ח ושואב ה-Z500 זמין במחיר של 1199 ש”ח.


*חלק מהקישורים המופיעים בפוסט קשורים בתכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים