עכשיו בישראל: Realme 8 5G – מסך 90 הרץ וסוללת ענק ב-999 שקלים

Realme 8 5G (תמונה: רילמי) Realme 8 5G (תמונה: רילמי)

מותג הסמארטפונים הצעיר רילמי (Realme) משיק בארץ מכשיר נוסף תחת היבואנית הרשמית באג (Bug), כשזה נכנס בקפיצת ראש אל שוק מכשירי הביניים הנמוכים כשהוא כולל סוללת בקיבולת גבוהה במיוחד ומסך בקצב רענון מהיר. בנוסף לכך, המכשיר מציע עיצוב מודרני עם מסך הנפרס מקצה לקצה בחזיתו, תמיכה בגלישה ברשת הדור החמישי (5G) ועוד.

בחלקו הקדמי של המכשיר נמצא מסך בגודל 6.5 אינץ’, עם פאנל מסוג IPS LCD, ברזולוציית +Full HD ובפריסה של 2400 על 1080 פיקסלים. צפיפות הפיקסלים מסתכמת ב-405 פיקסלים לאינץ’, בשעה שהבהירות המירבית מסוגלת להגיע עד 600 ניטים (Nits) וקצב הרענון עומד על 90 הרץ. עקב כך שמדובר בפאנל LCD, סורק טביעות האצבע מתיישב במסגרת הימנית של המכשיר, כשבחלק העליון והשמאלי של המסך נוכל להבחין גם בחור מצלמה קטן.

>> הצטרפו לערוץ הטלגרם של גאדג'טי

מתחת למכסה המנוע רצה מערכת השבבים Dimensity 700 מבית מדיה-טק, המיוצרת בתהליך 7 ננו-מטר וכוללת 8 ליבות בתדר מירבי של 2.2 גיגה-הרץ. יחד איתה נקבל לידנו 6 גיגה-בייט של זיכרון עבודה ו-128 גיגה-בייט של נפח אחסון מסוג UFS 2.1 הניתן להרחבה באמצעות כרטיס זיכרון. מערכת ההפעלה שמאחורי הקלעים היא אנדורואיד 11, כשעליה מתלבש ממשק המשתמש realme UI 2.0.

מערך הצילום שבגבו של הסמארטפון מגיע עם חיישן ראשי ברזולוציית 48 מגה פיקסל המעביר אור דרך מפתח צמצם f/1.8, יחד עם זוג חיישני 2 מגה פיקסל לצילום בשחור/לבן ולצילום מאקרו ממרחק של 4 ס”מ דרך מפתח צמצם f/2.4. מצלמת הסלפי שבחזית מגיעה ברזולוציית 16 מגה פיקסל, וזו לוכדת אור דרך מפתח צמצם f/2.1. דרך מערך הצילום כולו ניתן להסריט ברזולוציית Full HD בקצב של 30 פריימים לשנייה. על כל התזמורת הזו מנצחת סוללה בקיבולת 5000 מיליאמפר/שעה, הנטענת דרך מחבר מסוג USB Type-C בהספק של 18 וואט.

זמינות ומחירים

את ה-Realme 8 5G ניתן להשיג החל מהיום ברשת באג בצבעים שחור וכחול עבור תג מחיר של 999 שקלים.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים