אוזניות הפרימיום PI5 ו-PI7 של Bowers & Wilkins מגיעות לישראל

אוזניות B&W PI5 (מקור B&W)

יצרנית מוצרי האודיו הבריטית Bowers & Wilkins, הידועה גם כ-B&W, משיקה בארץ את צמד האוזניות האלחוטיות PI7 ו-PI5, אוזניות ה-TWS האלחוטיות באמת הראשונות של החברה, המגיעות עם סינון רעשים אקטיבי (ANC), תמיכה בטכנולוגיית האודיו ה-aptX וזמן סוללה של עד 22.5 שעות.

צמד אוזניות ה-PI5 ו-PI7 הם הכניסה הראשונה של B&W לתחום אוזניות ה-TWS האלחוטיות באמת, כאשר הן משתמשות בדרייבר 9.2 מ”מ כפול המציע עוצמת שמע גבוהה במיוחד לפי החברה. שני הדגמים מגיעים בעיצוב דומה יחסית בצבע לבן ושחור, הם שונים מעט זה מזה, ובעוד שה-PI7 מגיע עם חלק חיצוני מוזהב, ה-PI5 מגיע עם חלק חיצוני שחור או כסוף, בהתאם לצבע האוזניות.

>> הצטרפו לערוץ הטלגרם של גאדג'טי

ההבדל הגדול בין הדגמים מגיע בצד הטכני שלהם. אוזניות ה-PI7 מגיעות עם מערך של 6 מיקרופונים לסינון רעשים ותומכות באודיו 24bit ובטכנולוגיית ה-aptX Adaptive של קוואלקום, בעוד דגם ה-PI5 מגיע עם 4 מיקרופונים לסינון רעשים ותמיכה ב-aptX רגיל בלבד. פיצ’ר ייחודי נוסף ב-PI7 הוא מארז הטעינה הלא שגרתי שלו, המשמש גם כמשדר אודיו עם מתאם USB-C לחיבור 3.5 מ”מ המאפשר להשתמש באוזניות גם במוצרים שאינם מגיעים עם Bluetooth מובנה.

מארז אוזניות B&W PI7 (מקור B&W)
מארז אוזניות B&W PI7 (מקור B&W)

שני הדגמים מגיעים עם עמידות למים ואבק בתקן IP54, כאשר מארז הטעינה של השניים תומך בטעינת Qi אלחוטית וטעינה מהירה המספקת שעתיים של שימוש בטעינה של 15 דקות בלבד. מבחינת זמן הסוללה, דגם ה-PI7 מציע 4 שעות שימוש בטעינה אחת ועד 20 שעות יחד עם מארז הטעינה, ודגם ה-PI5 מציע 4.5 ו-22.5 שעות, בהתאמה.

מחיר אוזניות ה-TWS החדשות של Bowers & Wilkins בישראל עומד על 1690 ש”ח לדגם ה-PI7 ו-1090 ש”ח לדגם ה-PI5, עם אחריות היבואן טופ אודיו.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים