המשחק הבא של Assassin’s Creed יביא את הסדרה לעולם משחקי האונליין

Assassin's Creed (תמונה: Ubisoft) Assassin’s Creed (תמונה: Ubisoft)

סדרת משחקי Assassin’s Creed עומדת להשתנות ולהפוך את העולם המורכב שלה לאפילו יותר עצום משהיה. חברת יוביסופט הכריזה כי המשחק החדש שייקרא “Assassin’s Creed Infinity” ישיק בפעם הראשונה בסדרה פלטפורמת משחק אונליין אשר תמשיך לפתח את העולם תוך כדי משחק.

המעבר לשירות אונליין אשר מציג עולם המשתנה וגדל בלייב מהווה קפיצת מדרגה משמעותית לסדרה. עד כה, כל משחקי הסדרה בחרו תקופה מסוימת ולוקיישן מסוים אשר על השחקן היה לחקור – בין אם יוון העתיקה או סקנדינביה של תקופת הוויקינגים. כעת, המשחק החדש יציג מספר הולך וגדל של לוקיישנים ואפשרויות משחק אשר ישתלבו יחד כדי ליצור סיפור רחב יריעה שימשיך להיכתב לאורך זמן.

>> הצטרפו לערוץ הטלגרם של גאדג'טי

מדובר בסגנון אשר הופך פופולרי יותר ויותר עם הצלחות משחקים שהיוו השראה ליוביסופט כמו “פורטנייט” (Fortnite) ו-“GTA V”. אלו כותרים המציעים חוויית משחק מרתקת אשר משאירה את הקהל מעוניין במשך שנים על גבי שנים עם עדכונים בלתי פוסקים. כמובן שסגנון זה משתלם לחברות המשחקים, אשר ממשיכות להציע תוכן מיוחד בתשלום.

את הדיווח הסבירה חברת יוביסופט גם כהחלטה להתקדם לסביבת עבודה שיתופית יותר. עד עכשיו משחקי הסדרה פותחו לסירוגין בשתי הזרועות של יוביסופט במונטריאול וקוויבק. המשחקים האחרונים למשל פותחו בנפרד ובמקביל על ידי שני האולפנים – המשחק “Odyssey” פותח על ידי הצוות בקוויבק, בעוד הכותר האחרון “Valhalla” פותח במונטריאול. בעקבות מגיפת הקורונה במהלכה כל המפתחים המשיכו את עבודתם אונליין מהבית, החליטו ביוביסופט לאגד כוחות ולפתח את המשחק החדש כשיתוף פעולה בין שני האולפנים.

עד כה החברה נהגה לשחרר משחק חדש לפחות פעם בשנתיים, וכל משחקי החברה המצליחה חצו יחדיו את רף 150 מיליון העותקים שנמכרו. המשחק החדש אמנם הוכרז, אך בהחלט אינו קרוב לשחרור. מדובר בהודעה על השינוי הטקטי של חברת יוביסופט, אך המשחק עצמו עדיין במרחק של שנים מיציאתו לקהל הרחב. בינתיים, ביוביסופט מתכננים לשחרר תוכן חדש עבור המשחק האחרון בסדרה, Valhalla, שיכלול בין השאר אירועים חדשים, עדכוני נשקים וחבילת הרחבה לימודית.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים