הדלפה: זה הוא המפרט המלא של סדרת ה-Google Pixel 6

Google Pixel 6 (תמונה: Jon Prosser) Google Pixel 6 (תמונה: Jon Prosser)

רק לפני כחודשיים ראינו לראשונה את העיצוב המלא של סדרת ה-Google Pixel 6, וכבר עכשיו אנחנו נחשפים גם אל המפרט המלא של השניים על ידי המדליף Jon Prosser. לפי המפרט והשינוי העיצובי הדרסטי, נראה כי גוגל מתכננת לשנות לגמרי את ההתמקדות שלה בסמארטפונים לטובה, כשזה הוא השינוי החד ביותר אותו ביצעה עד היום.

על פי הדלפתו של פרוסר, מכשיר ה-Google Pixel 6 הסטנדרטי יגיע עם מסך בגודל 6.4 אינץ’, עם פאנל מסוג AMOLED ועם חור מצלמה בחלקו העליון והאמצעי של המסך. לעומתו, ה-Google Pixel 6 Pro יכלול מסך בגודל 6.71 אינץ’, עם פאנל מסוג POLED ועם חור מצלמה דומה בחלקו העליון. סורק טביעות האצבע בשני המכשירים יתפוס את מקומו מתחת לפני התצוגה, כך שנוכל לפתוח את המכשיר ללא צורך בהסתכלות עליו.

>> הצטרפו לערוץ הטלגרם של גאדג'טי

חטיבת הביצועים של השניים תרוץ על מערכת שבבים חדשה מבית גוגל, וזו צפויה להעניק קלף ייחודי לחברה לעומת רוב מכשירי האנדרואיד בשוק אשר משתמשים במערכת שבבים מוכנה מבית קוואלקום. בנוסף לכך, המעבר לשימוש במערכת שבבים ביתית מחזיר לגוגל את השליטה המלאה על המכשירים שלה החל מהתוכנה ועד לחומרה, זאת בדומה לאפל שמשחקת על כך כיום. מערכת ההפעלה המדוברת היא כמובן אנדרואיד 12, וזו תגיע בגרסה נקייה לגמרי היישר לחזית הבמה.

מערך הצילום האחורי של הפיקסל 6 הרגיל יכלול חיישן ראשי ברזולוציית 50 מגה פיקסל, יחד עם חיישן משני ברזולוציית 12 מגה פיקסל לצילום בזווית רחבה. מנגד, דגם הפרו בסדרה יוסיף למערך הזה גם חיישן 48 מגה פיקסל לביצוע זום אופטי, אם כי לא ברור האם מדובר בעדשת פריסקופ לזום אופטי רחוק במיוחד או בעדשת זום אופטי רגילה. בגזרת הסלפי, הדגם הסטנדרטי יציע חיישן 8 מגה פיקסל, בעוד שדגם הפרו יציע חיישן 12 מגה פיקסל בחזיתו.

אם כל השדרוגים הללו לא מספיקים, גוגל מוסיפה לחבילה קפיצה גדולה במיוחד לחיי הסוללה, אשר קופצים בדגם הפיקסל 6 מסוללה בקיבולת 4080 מיליאמפר/שעה לסוללה בקיבולת 4614 מיליאמפר/שעה. כשגם דגם הפרו מציג עלייה לעומת ה-Pixel 4 XL ועושה שימוש בקיבולת סוללה גבוהה העומדת על 5000 מיליאמפר/שעה. ריבוי המשימות בדגם הסטנדרטי של החברה ירוץ על 8 גיגה-בייט של זיכרון עבודה, לצד 128 או 256 גיגה-בייט של נפח אחסון. דגם הפרו ייקח את המהלך רחוק יותר, כשהוא מציע 12 גיגה-בייט של זיכרון עבודה ו-128, 256 או 512 גיגה-בייט של נפח אחסון.

זמינות

בשלב זה לא ברור לגמרי מתי גוגל צפויה להכריז על זוג המכשירים באופן וודאי, אך השמועות הנוגעות לנושא מספרות לנו על סביבות חודש אוקטובר.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים