מכשיר ה-Nokia G10 מגיע לישראל במחיר 689 ש”ח

Nokia G10 (תמונה: HMD Global) Nokia G10 (תמונה: HMD Global)

מעל שלושה חודשים עברו מאז הכריזה HMD Global, שברשותה הרישיון לשיווק טלפונים תחת מותג נוקיה, על שלוש סדרות חדשות של מכשירים, וכעת מגיעה הסנונית הראשונה בהן לישראל. מדובר ב-Nokia G10, הדגם הפשוט ביותר מבין אלו שהוצגו, כאשר הוא מגיע ארצה במחיר של 689 ש”ח, עם אחריות היבואן הרשמי, קבוצת ח.י, לתקופה של שנה.

מכשיר ה-Nokia G10 מגיע עם מסך IPS LCD בגודל 6.5 אינץ’ ברזולוציית +HD ופריסה של 720×1600 פיקסלים. בראש התצוגה ניתן למצוא המגרעת קטנה בה משולבת מצלמת סלפי עם חיישן 8 מגה-פיקסל. במעבר לגב המכשיר נמצא את מערך הצילום הראשי, זה כולל שלוש מצלמות, הראשית בהן מגיעה עם חיישן 13 מגה-פיקסל, ולציגה נמצא זוג מצלמות 2 מגה-פיקסל המיועדות לצילום מאקרו ולתפיסת עומק.

>> הצטרפו לערוץ הטלגרם של גאדג'טי

מתחת למכסה משלבת החברה ב-Nokia G10 את מערכת השבבים Mediatek Helio G25, המיוצרת בתהליך 12nm ומשתמשת במעבד עם 8 ליבות Cortex-A53 במהירות שעון מירבית של 2.0GHz, כשלצידו זיכרון עבודה (RAM) בנפח 4 גיגה-בייט, רכיב אחסון בנפח 64 גיגה-בייט עם אפשרות הרחבה של עד 512 גיגה-בייט נוספים באמצעות כרטיס microSD, וסוללה בקיבולת 5,050mAh עם טעינה בהספק 10 וואט דרך חיבור USB-C.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים